Zapier og Rule integrasjon
Zapier tilbyr et verktøy som fungerer på en slik måte at du setter opp ulike typer aktiviteter kalt «Zaps», basert på hva en kunde gjør for visninger på appen eller nettsiden din. Når en kunde utfører en handling, utløses den av den forhåndsbestemte oppgaven som var ønsket, og deretter sendes disse dataene inn i Rule din automatisk. For eksempel, hvis en kunde klikker på et produkt på e-handelen din, men ikke foretar et kjøp, kan du opprette og sende en automatisk Winback- e-post til kunden for å minne dem om hva de kan forvente.
Zapier tilbyr et verktøy for å koble forskjellige apper med hverandre for å bygge automatiske flyter. Zapier kombinerer såkalte Triggers and Actions for å få noe til automatisk å skje i en app når du gjør noe i en annen app. Så du legger inn hva du vil skal skje i feedene dine selv og så skjer det automatisk. En Zap kan ha opptil 100 handlinger og automatisere en hel prosess – ikke bare en enkelt oppgave. På denne måten kan du spare både mye tid og penger ved å la prosessen håndteres automatisk.
Med en Zapier og Rule integrasjon kan du automatisk få datasporene som en kunde gir på nettstedet ditt inn i Rule kontoen din. Dette muliggjør sømløs kommunikasjon gjennom hele kundereisen. Ved hjelp av kundeinnsikt du fanger opp på nettstedet ditt og dataene som samles inn i Rule , kan du enkelt personalisere din digitale kommunikasjon, noe som vil føre til langsiktige kunderelasjoner og økt kundelojalitet.
- Lag automatisert kommunikasjon med vårt Marketing Automation- verktøy som utløses av data fra Zapier-kontoen din.
- Gjennom vår avanserte integrasjon og hyper-personaliseringsfunksjonen vår kan du ta din personlige kommunikasjon til neste nivå.
Når du integrerer Zapier med Rule kan du:
Utvid kundeklubben og bygg lojalitet
- Send « tilbake på lager «-varsler
- Send SMS kommunikasjon til kundene dine
- Strategisk vinn tilbake kommunikasjon
- Send digitale kvitteringer og transaksjons-e-poster
- Hypertilpass meldingene dine