Yotpo Lojalitet og Rule
Integrasjonen med Yotpo setter sømløst opp Yotpos lojalitets-, henvisnings- og belønningsløsninger med Rule . Du kan deretter opprette automatiske utløser som er basert på de fleste hendelser som skjer på Yotpo-kontoen din. For eksempel hvis en kunde har tjent en kupong eller sender en «Happy Birthday»-hilsen. På denne måten kan du overgå kundens forventninger gjennom hyper-personlig kommunikasjon ved hjelp av Rules avanserte Marketing Automation- verktøy
Yotpo Lojalitets- og henvisningsprogrammet holder styr på kundenes kjøp og lojalitetsbegivenheter og lar kundene dine løse inn poengene sine for å foreta flere kjøp i butikken din. Ved hjelp av Yotpo kan du lage lojalitetsprogrammer med ulike nivåer og tilby et bredt spekter av ulike belønningstyper for å skape langsiktige relasjoner med merkevaren din. Ved å belønne kunden og oppmuntre til et nytt gunstig kjøp, forhindrer du også at kunden mister interessen.
Når du integrerer Yotpo-lojalitet med Rule , kan du enkelt segmentere kundene dine på individuelt nivå basert på atferd og interesseområder. Dette resulterer i at hver kundereise blir unik ved hjelp av Rules funksjon for tagger og filtre. Rules integrasjon med Yotpo lar deg også tilpasse Yotpo-meldingene dine ved å bruke data fra 20 unike hendelsesindikatorer. Det kan være alt fra produktutvalg, kuponginnløsning, bursdager, VIP-nivåer og mye mer. Du installerer integrasjonen med noen få klikk og best av alt – den er gratis å bruke.
- Lag og send tilpasset og automatisert kommunikasjon ved hjelp av Rules avanserte Marketing Automation- verktøy.
- Få tak i en glemt handlekurv med utsendelser av vognavbrudd med automatiserte påminnelser.
Når du integrerer Yotpo Loyalty med Rule kan du:
Utvid kundebasen din og bygg lojalitet
- Send « tilbake på lager «-varsler
- Send SMS kommunikasjon til kundene dine
- Strategisk vinn tilbake kommunikasjon
- Send digitale kvitteringer og transaksjons-e-poster
- Hypertilpass meldingene dine