Trustpilot og Rule
Med Trustpilot og Rule integrert kan du samle inn meninger fra kundene dine etter at de har fullført et kjøp. Det hjelper deg å forstå dine kunder bedre, hvordan de opplever din bedrift, og du kan dermed skape enda bedre og mer målrettet kommunikasjon til dem i fremtiden. Ved å ha Rule og Trustpilot integrert kan du også bruke og fremstille dine positive anmeldelser i bunnteksten på utsendelsene dine som en rating, som igjen vil føre til økt tillit og dermed flere konverteringer.
Om Trustpilot
Trustpilot er en anmeldelsesplattform hvor du kan legge igjen anmeldelser om ulike selskaper og tjenester på internett. Det er en uavhengig tredjepartstjeneste som lar kunder over hele verden legge igjen anmeldelser og tilbakemeldinger om forskjellige selskaper og hva de tilbyr. Disse anmeldelsene gir andre potensielle kunder en ide om selskapets omdømme og kvaliteten på produktene eller tjenestene deres. Det hjelper også bedrifter med å forstå og forbedre sine kunderelasjoner og produktene de tilbyr ved å samle inn og behandle tilbakemeldingene de mottar.
Med Trustpilot og Rule integrert kan du bruke anmeldelsene dine som vurdering i e-postene dine. Dette resulterer i økt troverdighet for bedriften og øker dermed dine muligheter for salg. Gjennom integrasjonen kan du send også ut anmeldelses-e-poster direkte fra plattformen vår når noen har fullført en bestilling i butikken din, noe som hjelper deg med å forstå hva kundene dine syntes om opplevelsen med virksomheten din.
- Bruk anmeldelsene og send automatiske utsendelser ved å bruke vårt Marketing Automation-verktøy
- Send hyggelige anmeldelses-e-poster via vår plattform, som er designet i henhold til din merkevareprofil ved å bruke vår Brand Style-funksjon
Når du integrerer Trustpilot med Rule kan du:
- Utvid kundeklubben og bygg kundelojalitet
- Send strategisk Win back -kommunikasjon med inkluderte anmeldelser og vurderinger
- Send tilbake lagervarsler