Drømmen om å maksimere salget i kampanjeperioder som Black Friday kan endelig gå i oppfyllelse. Hvordan? Med SMS selvfølgelig! Nå kundene dine umiddelbart, uansett hvor de er, med en uslåelig åpningsrate. SMS er rett og slett den åpenbare kanalen under Black Friday og Cyber Monday for å nå kunder gjennom støyen.
Tekst uten begrensninger med en frittstående plattform
Rule lanserte nylig en SMS tjeneste som kan brukes helt uavhengig, uavhengig av eksisterende plattform for digital kommunikasjon og CRM. Også du som står fast med andre leverandører, kan kommunisere i den mest konverterende kanalen. SMS sending via Rule kan distribueres til alle mottakerne dine over hele verden og med vår hjelp sørger vi for at det gjøres riktig, fullt iht GDPR.
Nå kunden umiddelbart med en uslåelig åpningsrate
Visste du at SMS er den kanalen du når kunden raskest , med den absolutt høyeste konverteringsfrekvensen? I løpet av bare noen få minutter har nesten 100 % av de som mottok SMS en din leser den, uavhengig av hvor kunden er.
Her kan du se noen fantastiske SMS statistikker:
- Opptil 98 % av mottakerne åpner og leser SMS en din
- I 90 % av tilfellene åpnes SMS innen de første 3 minuttene etter mottak
- SMS kampanjer har 209 % høyere konvertering enn Facebook-annonsering
- 75 % av kundene vil at bedrifter skal SMS til tilbudene etter godkjenning
3 supertips for de som vil begynne å sende tekstmeldinger
- Begynn å utvide SMS listen din nå for eksempel ved å legge til et mobilnummerfelt i popup-vinduer på nettstedet ditt eller lignende registreringsskjemaer. På denne måten kan du nå et større antall kontakter under Black Friday.
- Vev SMS kanalen inn i e-postautomatiseringene dine. Grunnen til at automatiseringer er så effektive er at de er atferdsmessige, noe som betyr at de bare sendes når en forbruker samhandler med en merkevare. Konverteringsraten for fjorårets SMS automatiseringer var 315 % høyere enn planlagte kampanjer. To automatiseringer du virkelig bør prøve å sende via SMS kanalen er velkomstmeldingen og den forlatte handlekurven som retter seg mot kunder med høy kjøpsintensjon. Disse e-postene genererte hele 83 % av alle bestillinger via e-postautomatisering i 2021.
- Send SMS i løpet av årets viktigste shoppingperioder, ikke la meldingen gå seg vill i støyen. SMS gjør underverker når det gjelder å skape en følelse av at det haster som fører til salg, spesielt i kampanjeperioder som Black Friday. Ettersom innboksen lett blir overfylt med kampanjer, er SMS en utmerket måte å nå mottakeren gjennom støyen.
Mat til ettertanke (med et enkelt svar)
Tenk med deg selv, hva leser du først; en SMS eller en e-post? Du svarer sikkert også på SMS . Sørg for å bruke SMS kanalens fulle potensial under Black Friday. Kom i gang med SMS i Rule i dag for å få flere kunder, øke konverteringen og maksimere salget.
Hvis du ikke er sikker på om SMS er riktig for merkevaren din, husk én ting: all teksting.