Send SMS med Rule og nå kundene dine umiddelbart
Når du vil sende SMS på nett med Rules smarte SMS verktøy, er det to enkle ting du trenger. Det ene er en liste over tall, det kan enten være alle kundene dine eller bare noen få utvalgte. Da trengs det selvfølgelig en melding, på maks 160 tegn. Til kunder som tilhører et bestemt kundesegment, kan du også sende gruppe-SMS for å effektivisere kommunikasjonen. Med bare et par knappetrykk kan du enkelt importere medlems- eller kunderegistre til Rule og begynne å sende SMS.
Send SMS med Regler SMS verktøyet
Send SMS online med Rule
For å sende SMS på nett i Rule kreves det svært lite av deg som avsender. SMS er en veldig effektiv og vellykket kanal som noen mennesker ikke tenker på som en markedsføringskanal. Å sende SMS på nett i Rules plattform i stedet for å sende SMS via mobil åpner for utrolig mange muligheter. Nedenfor vil vi fremheve de effektive funksjonene som følger med mobilmarkedsføring.
Segmenter mottakerlistene dine
En av hovedfordelene med SMS er at du kan få meldingen din til kunden umiddelbart. For å sikre at rett melding når rett kunde, er det greit å gå gjennom listene dine før du sender SMS . For å sikre relevansen til SMS en din kan du i Regler- SMS verktøyet segmentere på datapunkter som kjøpshistorikk og siste kjøpsdato, åpninger og klikk i både tidligere SMS og nyhetsbrev, samt demografiske data.
Med automatiseringer i Rules Marketing Automation- verktøyet, du kan enkelt forhåndsinnstille SMS meldingene dine. Det betyr at du selv bestemmer når meldingen din skal sendes ut og også hva som skal utløse at den sendes. Du kan for eksempel sette opp en automatisering som utløses når en kunde melder seg på og at kunden 3 dager etter påmelding skal motta en velkomst SMS etterfulgt av et tilbud. Ved å sette opp SMS automatiseringer går du ikke glipp av noen kontaktmulighet med kunden under deres kundereiser , men når dem med riktig kommunikasjon, til rett tid.
Planlegg SMS
Regler SMS tjeneste for bedrifter muliggjør løsninger for alle typer behov hos markedsførere og i sin tur også for deres kunder. Du bestemmer selv om du vil sende ut en SMS umiddelbart, eller setter et tidspunkt for det. Fordelen med å kunne planlegge en SMS-sending er at du kan kommunisere med kundene dine etter deres behov, når du selv ikke er tilstede. Med tidsbestemte utsendelser effektiviserer du prosessen og sikrer at du alltid er et skritt foran. Hold en samtale med kundene dine når det passer for dere begge.
Send SMS påminnelser
Noen meldinger leveres best via SMS kanalen, for eksempel påminnelser. Dette skyldes i stor grad at SMS har en uslåelig åpningsrate, hvor SMS en din forventes å bli lest av mottakeren, i løpet av få minutter. Fremfor alt SMS som oppfyller en direkte verdi hos kundene, et eksempel på slikt er påminnelses SMS . Det kan være en påminnelse på jubileet, dagen før besøk (lege, frisør), dagene før faktura skal betales eller SMS bestilling m.m. Disse SMS bygger både tillit og lojalitet for merkevaren din, siden de blir satt stor pris på av kunden.