fbpx

Nå oppdaterer vi visningen for dine reiser og medlemmer

Det er mye spennende som skjer i Rule plattformen akkurat nå og vi vil fortløpende slippe nye, kule oppdateringer og funksjoner i løpet av sommeren og høsten. Beslutningene vi har tatt angående oppdatering og utvikling av plattformen er i stor grad basert på ønsker og meninger fra kunder og samarbeidspartnere. Det betyr at vi hele tiden jobber smidig og tilpasser oss kundenes behov og markedsutviklingen. Oppdateringene du vil se på plattformen neste er visningene for dine reiser og medlemmer . Nedenfor forteller vi deg mer om oppdateringene og intervjuer produktteamet vårt om hvordan prosessen har sett ut og tankene bak oppdateringene.

Ny visning av reisene dine

Den første oppdateringen er i designet i visningen du ser nedenfor i Journey Builder som vi kaller Journey Grid. Her har du oversikt over kommunikasjonsflytene dine og det er også her du setter opp dine første «reiser», dersom du ikke allerede har begynt med det. Med det nye designet kan du enkelt navigere mellom kommunikasjonsflytene dine og administrere meldingsdelene uten friksjon.

jb

Flere supplerende kundekort om dine medlemmer

I sidemenyen inne i Journey Builder vil det være et nytt ikon som du kan klikke på for å ta deg til en oppdatert visning av medlemmene dine. Inne i medlemslisten får du en oversikt over dine medlemmer og der kan du klikke på et medlem og gå direkte til medlemskortet hvor du finner alle kundens data og aktivitet. Med den oppdaterte visningen vil brukerne lettere kunne velge medlemmer og kundekortene er nå mer utfyllende og lettere å jobbe med.

jb

Rules produktutviklingsteam sier:

Det var slik vi tenkte da vi begynte å utvikle det nye designet

» Rule plattformen har hatt samme design i flere år, og etter hvert som funksjonaliteten til plattformen utviklet seg, følte vi at det var på tide at designet gjorde det samme. I flere måneder har vi jobbet med å utvikle et helt nytt design som skal gjenspeile den moderne funksjonaliteten plattformen tilbyr. Vi har over lang tid samlet inn viktige tilbakemeldinger fra kunder og samarbeidspartnere om hvordan Rule kan gjøres enklere og mer logisk å jobbe i. Alle disse punktene har vært grunnlaget da vi startet dette prosjektet. Ingen eksisterende funksjonalitet vil forsvinne fra plattformen, men fokuset her har vært å øke fleksibiliteten og brukervennligheten.”

Det har vi hentet inspirasjon fra

«Da vi samlet inspirasjon til det nye designet, så vi delvis på våre konkurrenter, men fremfor alt studerte vi nøye moderne designtrender. Vårt mål er at Rule skal gi en klar og iøynefallende oversikt over plattformen, uavhengig av om du logger inn via datamaskin, nettbrett eller telefon.»

Slik har vi gått frem

«Da vi designet det nye designet, tok vi utgangspunkt i tilbakemeldinger som vi samlet over lang tid fra kunder, kolleger og partnere for å prioritere de mest ønskede forbedringene. Sammen med vårt in-house designteam begynte den nye plattformen å ta form og vårt største mål var at det nye designet skulle samsvare med vår nye grafiske profil, som vises på vår hjemmeside.»

Hva vi ønsker å oppnå med disse endringene

«Målet med designprosjektet har vært å skape et stilig og ryddig inntrykk i plattformen med dagens standarder for helhetlig oversikt, sammen med brukervennlige listevalg over vanlig utførte valg. Alle listevisninger, for eksempel medlemslister, må være enkle å forstå og navigere gjennom. Som bruker skal du kunne bygge avanserte kommunikasjonsflyter på en enkel og logisk måte og utnytte plattformens funksjonalitet fullt ut, uavhengig av nivået på digital modenhet.»

uppdatera journeys

Oppdag de nye visningene og lær mer om Journey Builder i våre interaktive guider .

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
kundundersökning

Hvordan lager man en nøyaktig kundeundersøkelse?

Å forstå kundenes behov, meninger og erfaringer er avgjørende for å utvikle virksomheten. Effektive kundeundersøkelser gir verdifull innsikt og bygger sterkere relasjoner med kundene. I ...
Read More
B2B - epostmarknadsföring

B2B-markedsføring via e-post

B2B-markedsføring via e-post handler om å bygge langsiktige relasjoner og skape forretningsresultater gjennom strategisk tilpassede kampanjer. Rule For å lykkes må du nå ut til ...
Read More
bekräftelsemail

Opprett og skriv bekreftelses-e-poster for nyhetsbrevene dine

En bekreftelses-e-post er en viktig del av kommunikasjonsstrategien din som styrker forholdet til kundene dine. Her ser vi på hva bekreftelses-e-poster er, hvorfor de er ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .