Ditt nyhetsbrevsprogram for smarte utsendelser
Nyhetsbrev er den mest kostnadseffektive måten å drive trafikk til nettstedet ditt på, samtidig som du styrker merkevaren din. Med vårt smarte nyhetsbrevprogram kan du enkelt opprette, sende og følge opp dine utsendelser. Med vår brukervennlige nyhetsbrevplattform kan du tilpasse innholdet i ditt nyhetsbrev til ulike kundesegmenter og levere akkurat riktig innhold til rett mottaker.
Vi har hjulpet bedrifter med å lykkes med deres nyhetsbrev siden 2007. Rule er den opplagte nyhetsbrevtjenesten for deg som raskt vil øke både salg og konvertering på dine utsendelser. Kom i gang med nyhetsbrevmarkedsføring i dag! Prøv å lage stilige nyhetsbrev gratis med vårt nyhetsbrevverktøy og begynn å utvikle din digitale markedsføring.
Hvordan lage nyhetsbrev?
Vi tilbyr markedets enkleste, men samtidig kraftigste postprogram, slik at du enkelt kan sende og lage nyhetsbrev til kunder og abonnenter. I Rule kan du enkelt lage stilige nyhetsbrev og kommunisere sømløst med kundene dine. Føl full frihet i kreasjonen din, og sett sammen en e-post på bare noen få minutter ved å bruke vår jevne dra og slipp-funksjon . Bruk dataene dine og segmenter dem i Rule for å lage individuelt skreddersydde e-poster og få flere til å ønske å abonnere på nyhetsbrevene dine. La kjønn, interesse eller tidligere kjøpsatferd styre hvilken type nyheter eller tilbud hver unike mottaker mottar i sitt nyhetsbrev.
Lag målgrupper og segmenter med Rules nyhetsbrevtjeneste
For å sikre at kundene dine får relevant innhold er det viktig å bruke segmentering i utsendelsene dine. Med segmenteringsfunksjonen vår kan du enkelt opprette og administrere målgrupper for å nå rett målgruppe med personlig tilpasset og relevant innhold. I tillegg oppdateres mottakerlistene dine automatisk i Rule etter hvert som flere begynner å abonnere på nyhetsbrevet ditt, noe som sparer tid og eliminerer behovet for å opprette lister manuelt.
En sikker levering av nyhetsbrevene dine
Å velge en anerkjent nyhetsbrevleverandør er viktig hvis du ønsker å se positive resultater. Noe vi i Rule sørger for er at e-postene dine til kundene når innboksen deres som planlagt. Vi beskytter e-postserverne våre og overvåker dem aktivt for å forhindre SPAM-klassifisering. Gjennom sikre servere og med aktiv overvåking sikrer vi at du oppnår høy leveranseevne når du sender nyhetsbrev gjennom oss, noe som fører til forbedret konvertering og ytelsesmålinger for dine e-postmarkedsføring . Dette gjelder selvfølgelig også når flere kunder begynner å abonnere på nyhetsbrevet ditt, med Rule kan du vokse ubegrenset og alltid stole på at dine meldinger og nyheter kommer gjennom.
Følg opp og AB-test nyhetsbrevene dine
For å vite hvordan kampanjene dine presterer og om du er på vei i riktig retning med markedsføringen din, er det viktig at du følger opp kampanjene dine. I Rule kan du bruke A/B -testfunksjonen vår for å bedre forstå kundebasen din og deres oppførsel. Ved å teste ulike varianter av nyhetsbrevene dine kan du få innsikt i hva som appellerer til kundene dine mest og hvilke nyheter eller tilbud som engasjerer dem mest. Dette kan hjelpe deg med å skape mer relevante og personlig tilpasset innhold i dine nyhetsbrev som er tilpasset dine kunders preferanser og behov.
Evaluer nyhetsbrevene dine i Google analytics
Du kan også følge opp de sendte kampanjene dine i Google Analytics . Med Rules integrasjon til GA kan du enkelt måle hvordan kampanjene dine gir resultater og hvordan kundene dine er integrert med innholdet i nyhetsbrevene dine. Med vår tilknytning til Google Analytics får du innsikt om abonnentene dine som du kan utnytte for å maksimere konverteringer, øke engasjementet og forbedre andre KPIer for suksess. Det kan også hjelpe deg med å allokere ressursene dine mer effektivt. Dra nytte av alle våre analysefunksjoner for å skape best mulig resultater.
Hvorfor nyhetsbrev? Lage e-post gratis
En av våre siste innovasjoner er Rule Free, som er en gratisversjon av plattformen vår. Prøv å opprette, sende ut og følge opp dine utsendelser i Rules nyhetsbrevprogram helt gratis. Du får gratis tilgang til ferdige maler, vår fleksible Campaign Editor og det inkluderer også å lage gratis utsendelser. Utforsk mulighetene til Rule helt gratis i fred og ro og oppdag de virkningsfulle resultatene som e-postmarkedsføring gir. Se kundebasen din vokse og hvordan flere begynner å abonnere på nyhetsbrevet ditt helt gratis ved hjelp av funksjonene våre.
FAQs
Hva er fordelene med å bruke nyhetsbrev?
Nyhetsbrev er akkurat det navnet antyder. Det er et digitalt brev med nyheter, som sendes jevnlig med mål om å oppdatere folk om hva som skjer hos for eksempel din bedrift. Kanskje har det blitt lansert nye produkter, eller det har skjedd spennende ting på bedriftsnivå som kan være av interesse for personene på mailinglisten. Nyhetsbrev har dermed som mål å formidle ulike former for nyheter, som en bestemt målgruppe kan vurdere som verdifulle for dem.
En åpenbar fordel med å jobbe med nyhetsbrev er selvfølgelig at folk blir kjent med din bedrift og merkevare. Denne bevisstheten, hvis at du eksisterer og hva du håndterer, er helt avgjørende for å få folk til å velge dine spesielle produkter eller tjenester fremfor konkurrentene dine. Nyhetsbrevet kan være en svært viktig del av historien til din bedrift.
Hvorfor bruke et nyhetsbrevverktøy?
Å sende nyhetsbrev er en kostnadseffektiv måte å øke trafikken til nettstedet ditt og styrke merkevaren din. Med Rules innovative nyhetsbrevprogramvare kan du enkelt opprette, sende og følge opp e-postene dine. Vår brukervennlige plattform gir deg muligheten til å skreddersy innholdet i nyhetsbrevene dine basert på ulike kundesegmenter, for å levere nøyaktig riktig innhold til riktig mottaker.
Nedenfor lister vi noen av fordelene ved å bruke Rules nyhetsbrevprogram:
- Opprett, send og følg opp e-postene dine . Å følge opp nyhetsbrevene dine og utnytte verdifull innsikt er avgjørende for å lage en god nyhetsbrevstrategi. Ved å bruke vårt nyhetsbrevverktøy, i motsetning til bare å sende et manuelt nyhetsbrev, kan du se sanntidsstatistikk og enkelt koble til Google Analytics direkte til systemet. Ved hjelp av tydelig statistikk kan du forbedre resultatene dine.
- Send stilige utsendelser ved hjelp av tilpassede nyhetsbrevmaler. Vi bygger tilpassede nyhetsbrevmaler basert på dokumentasjonen du sender inn og eksisterende grafisk profil. Vi har mange års erfaring med responsive maler og sørger for at malene dine vises riktig i ulike e-postklienter og enheter.
- Ta opp innhold fra nettstedet ditt. Når du bygger et digitalt nyhetsbrev i Rule , kan du dra og slippe URL-innhold fra ønsket nettside, direkte inn i en blokk i nyhetsbrevet ditt. Ved hjelp av vår utviklet dra og slipp -funksjon, kan du fange opp for eksempel en hel produktliste på en e-handelsside, en side med nyhetsartikler eller en hel blogg på en gang og slippe den direkte inn i nyhetsbrevet ditt.
- Opprette målgrupper og segmentere medlemmer er grunnleggende for gode resultater i deres digitale kommunikasjon. I vårt hendige verktøy for segmentering du kan lage målgrupper, uten kompliserte eksterne systemer. Med Rules nyhetsbrevprogram kan du enkelt legge til spesifikke målgrupper som mottakere for spesifikke seksjoner.
- A/B-testing av nyhetsbrev og e-poster er en god måte å forbedre responsen på e-postene dine og øke både konvertering og CTR. Med Rules A/B-testfunksjonen for nyhetsbrev kan du enkelt se hvilket innhold i utsendelsene dine som interesserer brukerne dine mest og dermed maksimere resultatene av nyhetsbrevene dine.
nyhetsbrev mal - tips
For å lage et virkelig godt nyhetsbrev er det noen retningslinjer du kan ta utgangspunkt i. Med disse kan du øke sjansene for både økt konvertering, tillit og salg. Nedenfor har vi listet opp noen viktige ting du bør vurdere når du lager et nyhetsbrev.
- Ha en tydelig avsender når du sender e-posten – det bygger tillit.
- Del verdifulle tips – det styrker og bygger kunderelasjoner.
- Ta med et tilbud – det gir kunden mulighet til å handle.
- Plasser tydelige CTA-knapper med en oppfordring til handling – det fanger leserens interesse.
- Bryt løs med visuelt materiale – det både luftes blant all teksten og forsterker budskapet.
- Inkluder lenker og promoter andre kanaler som sosiale medier, for økt konvertering.
- Ikke glem kontaktinformasjon – det gjør det lettere for mottakeren ved spørsmål.
For å få utsendelsen til å fungere best mulig, i så mange e-postklienter og enheter som mulig, er designtipsene våre for nyhetsbrevmaler verdt å ta en titt på.
Hvordan fungerer Rule i forhold til GDPR?
Vi vil at du skal føle deg trygg ved å bruke plattformen vår og vite at vi tar databeskyttelse og personvern på alvor. Ved å være fullstendig GDPR-kompatibel, forsikrer vi deg om at dataene dine alltid håndteres på en sikker og ansvarlig måte. Dette betyr at all kundedata som er lagret i vår plattform er trygg og beskyttet i henhold til gjeldende databeskyttelseslovgivning. Som kunde hos Rule kan du stole på at all kundeinformasjonen din er sikker og samlet i én og samme plattform.
Har Rule støtte på svensk?
Ja. Vår support er tilgjengelig på svensk mellom 08-17 mandag til fredag. Vi har også en kunnskapsbank på svensk med innsamlede hjelpeartikler for alle våre funksjoner.
Hva er et nyhetsbrev?
Et nyhetsbrev er en form for kommunikasjonskanal som vanligvis skjer gjennom e-postmarkedsføring. Et nyhetsbrev kan inneholde ulike typer innhold, som tekstartikler, bilder, videoer og lenker til mer detaljert informasjon. En forutsetning for å sende nyhetsbrev er at mottakerne av nyhetsbrevet har valgt å abonnere på det, noe som betyr at de er interessert i å motta jevnlig informasjon fra avsender.
Nyhetsbrev er et vanlig verktøy innen markedsføring fordi de muliggjør direkte kommunikasjon med et spesifikt publikum og bidrar til å bygge og opprettholde relasjoner med kunder og andre interessenter, samtidig som de fungerer som et effektivt markedsførings- og merkevareverktøy.
Hva er formålet med nyhetsbrev?
Et nyhetsbrev kan brukes av alle bransjer og typer organisasjoner til å kommunisere både eksternt og internt. Det er en effektiv måte å kommunisere, markedsføre produkter/tjenester og styrke relasjoner til kunder eller ansatte. Et nyhetsbrev fungerer som et verktøy for å holde målgruppen informert, øke engasjementet og drive trafikk til nettsider. Nyhetsbrev muliggjør også kunnskapsdeling, innhenting av tilbakemeldinger og markedsundersøkelser. Så formålet med nyhetsbrev spenner fra å bygge lojalitet til å øke salget, noe som gjør nyhetsbrev til en viktig del av digital markedsføring og kommunikasjon.