I september lanserer Apple sin nye oppdatering iOS 15. Oppdateringen inneholder strengere tiltak når det gjelder Mail Privacy Protection. Kort fortalt vil oppdateringen hindre avsendere i å bruke usynlige piksler for å samle inn informasjon om brukeren. Denne oppdateringen vil påvirke e-postmarkedsførere på flere måter. Blant annet kan du forvente at åpningsfrekvensen din vil øke. I vårt siste blogginnlegg forklarer vi hva Apple iOS 15-oppdateringen betyr, hva oppdateringen vil føre til og hvordan du som e-postmarkedsfører kan forberede deg. Ikke gå glipp av dette! Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!
Det er ikke for sent å bestille stoppord til Black Friday
Hvordan kan du øke trafikken og salget enda mer under Black Friday? Svaret er, med SMS! SMS Vi er glade for at så mange ...
Read More
E-postmarkedsføring: eksempler og strategier
E-postmarkedsføring er et av de mest effektive verktøyene for å bygge relasjoner med kunder, øke salget og skape engasjement. Med riktig strategi kan du lage ...
Read More
Generering av B2B-kundeemner
Å generere leads for B2B-bedrifter er en viktig del av det å drive forretningsutvikling og sikre langsiktig vekst. I motsetning til B2C-leadgenerering krever B2B en ...
Read More