Skjær gjennom støyen under Black Friday med SMS sending i Rule
Øk Black Friday-salget ditt med SMS
Er du klar for kick off av Black Week og det store ruset 25. november? Vi ønsker å gi deg de riktige verktøyene for å kunne overgå tidligere resultater. Vi har delt en velprøvd suksessoppskrift for vellykket e-postmarkedsføring under Black Friday, hva du skal forberede i Rule kontoen din , hemmeligheten bak PriceRunners enorme suksess , og nå: hvordan øke salget under Black Friday med strategisk SMS sending .
"Takket være Rule kan vi enkelt kommunisere med kundene våre før og under Black Friday. Rule gjør det enkelt for oss å nå ut med mest mulig relevante tilbud til kundene våre via både automatiseringer og målrettede kampanjer."
Alexander Dellenhed, Junior E-commerce Manager, Nudient
Kom i gang med Rule og SMS sending i dag!
Nå er det ikke langt til årets største salgsarrangement, Black Friday! Er du klar til å nå gjennom støyen? Gjør det med SMS ! Akkurat nå har vi en kampanje der vi tilbyr nye Rule kunder 2000 gratis SMS *.
Hva er de viktigste fordelene med SMS markedsføring?
- 90 % av SMS meldingene leses innen 3 minutter
- 64 % av forbrukerne vil at bedrifter skal sende tekstmeldinger til dem oftere
- 75 % av forbrukerne ønsker å motta SMS med målrettede tilbud
Oppdag hvordan du kan gjøre det ved hjelp av Rule og SMS markedsføring maksimere salget under årets største shoppingbegivenhet. Klikk på knappen nedenfor for å komme i gang med Rule og ta del i kampanjen!
*Tilbudet er gyldig til 20/11-22 og gjelder ved tegning av minst ett Professional abonnement. 1400 SEK for bestilling av stoppord kommer i tillegg.
“ Rule hjelper oss å spre budskapet vårt om at vi har noe spennende foran oss og å samle nok abonnenter til å nå våre fastsatte salgsmål for Black Friday. Etter denne store helgen, gjennom Rule , kan vi fortsette å nå ut til både eksisterende og nye kunder via nyhetsbrev og fortsette å bygge sterke kunderelasjoner for å få lojale kunder."
Axel Arigato
Dette er hvordan PriceRunner økte åpningsraten for sine utsendelser med 51 %
Sveriges største prissammenligningstjeneste PriceRunner sto overfor en utfordring: De ønsket å øke kommunikasjonen med kundene sine, uten å overøse kundene med irrelevante tilbud. Spesielt i viktige høytider som Black Friday hvor det er spesielt viktig å fange kundens oppmerksomhet. PriceRunner innså at ved hjelp av relevant og personlig tilpasset innhold kunne de øke sin digitale kommunikasjon og i stedet kommunisere med riktig innhold til rett tid.