Magento og Rule integrasjon
Med Magento-pluginen kan du med hell bruke verdifull kundedata for å tilpasse din digitale kommunikasjon og øke konverteringen. Med vår Magento- og Rule -integrasjon har du full frihet og kan administrere hvilke data som sendes fra Magento-butikken din til Rule kontoen din. Dette betyr at når produktkatalogen din utvides, kan du utvide kundedataene i Rule . Ved å smidig utnytte data via Magento, kan du levere en sømløs omnikanalopplevelse, hvor du kommuniserer gjennom riktig kanal, til nøyaktig rett tid med strategisk målrettet innhold. På denne måten forbedrer du resultatene av markedsføringen din og den totale ROI.
Hva er Magento? Magento er en e-handelsplattform som eies av Adobe. Magento-brukere har tilgang til hundrevis av unike funksjoner som hjelper dem å få kontakt med kundene sine og selge produktene sine. Hvis du eier eller hjelper til med å drive en e-handelsvirksomhet, bør du vurdere Magento. Skaperne av plattformen gjorde den enkel å bruke for «vanlige» mennesker. Dette betyr at du ikke trenger teknisk utviklingserfaring.
Med en Magento- og Rule integrasjon sendes ordredata som nylige kjøp, hvilke produktkategorier kunden har vist interesse for og annen ordrerelatert data fra Magento-butikken din til Rule kontoen din. Ved å bruke ordredataene kan du opprette kundesegmenter og tilpasse tilbud og anbefalinger.
- Lag automatisert kommunikasjon med vårt Marketing Automation- verktøy som utløses av data fra Magento-butikken din.
- Gjennom vår avanserte integrasjon kan du ta personlig kommunikasjon ett skritt videre og komme i gang med hyperpersonalisering .
Når du integrerer Magento med Rule kan du:
- Utvid kundeklubben og bygg kundelojalitet
- Følg opp en forlatt handlekurv
- Send tilbake lagervarsler
- Kombiner e-post og SMS- kommunikasjon
- Vinn tilbake kundens interesse med vinn tilbake e-post