Du kan bruke e-postmarkedsføring å oppnå mange forskjellige ting – drive trafikk og økt salg til en nettside, styrke kundelojalitet og styrke forholdet til merkevaren. Det gir deg også muligheten til å få et godt innblikk i hva slags informasjon og innhold som interesserer kundene dine og hvordan du kan skape langsiktige kunderelasjoner.
- Styrke kundelojaliteten
- Høy konverteringsrate
- Øke vekst og salg
Ingen kunder er like, og det gjelder også kundereisene deres. Gjennom vår plattform kan markedsførere skape effektfull unik og automatisert kommunikasjon, som er fullstendig tilpasset de ulike stadiene av reisen som kunden befinner seg i. Ved å analysere kundens atferd får du en bedre forståelse for hvordan du kan ta vare på kundene og øke veksten.
- Gjør besøkende til lojale kunder
- Ta vare på kunder og skape vekst
- Spotsikker kommunikasjon gjennom alle stadier av kundereisen
Opprette et nyhetsbrev høres kanskje ikke ut som kunst, noe det ikke trenger å være med de riktige verktøyene. Rule tilbyr markedets enkleste, men kraftigste nyhetsbrevprogram. Lag og send nyhetsbrev til dine kunder og abonnenter via Rule og øk både salg og konvertering.
- Bygg lojalitet og merkevarebevissthet
- Enkelt å nå rett målgruppe
- Øk konvertering og salg
Teknologien bak Marketing Automation, muliggjør automatisering av repeterende manuelle oppgaver. Med Rules løsning for Marketing Automation kan du kommunisere personlig og datadrevet, gjennom hele kundereisen. Bygg unike kommunikasjonsflyter basert på kundeatferdsdata som tar hensyn til mottakerens preferanser og til enhver tid ligge et skritt foran. Bygg langsiktige kunderelasjoner og øk veksten ved å ønske velkommen, engasjere og pleie kunder.
- Øk både ROI og konvertering gjennom segmentert, automatisert kommunikasjon
- Eliminer manuelt arbeid og automatiser repeterende oppgaver
- Bygg langsiktige kunderelasjoner og øk veksten gjennom relevante budskap
Med en omnikanalstrategi kan du skape en enhetlig og personlig kundeopplevelse på tvers av flere ulike kanaler, for eksempel e-post, SMS, sosiale medier og nett. Når kommunikasjonen din som sendes ut gjennom kanalene samhandler og fungerer som en helhet, skapes en sømløs handleopplevelse for kunden, som hjelper deg med å øke kundelojalitet og salg.
- Øke antall medlemmer og digital virksomhet
- Sømløs kundeopplevelse
- Mer effektiv markedsføring og høyere avkastning
Med flerkanals kommunikasjon og markedsføring kan du bruke flere ulike kanaler for å nå ut med et budskap, som skaper en rød tråd i markedsføringen din. Med en implementert flerkanalstrategi er det også lettere å bli nådd av kunder, da din kommunikasjon er tilgjengelig på flere ulike kanaler og i flere fora, hvor kunder og prospekter kan finne deg. På denne måten fører multikanal til økte sjanser for både konvertering, salg og digital vekst.
- Skaper en enhetlig kundeopplevelse
- Du når kundene der de er
- Øker konvertering og salg
SMS utsendelser har en uovertruffen åpningsrate og er det perfekte kommunikasjonsverktøyet når du ønsker å nå dine kunder umiddelbart. For å lage en SMS i Rule trenger du bare to enkle ting: Internett-tilkobling og en nettleser. Sørg for å tilpasse innholdet i meldingene dine, og du kan raskt se både økt salg og høy konvertering.
- Nesten 100 % åpningsrate på SMS-meldingene dine
- Øk salg og konvertering
- Kan distribueres til alle mottakerne dine over hele verden
Kunder elsker gavekort og gaver, det er et faktum – og det bør e-handlere også. For visste du at gavekortinnehavere i gjennomsnitt handler for omtrent 40 % mer enn verdien av gavekortet ved innløsning? Dette betyr at det perfekte mersalgsproduktet og den mest verdsatte forsendelsen av dem alle, finnes i én og samme løsning – det digitale gavekortet .
- Det ultimate mersalgsproduktet
- Full kontroll på all statistikk og total kontroll over salget
- Bygg lojalitet, øk kundebasen din og øk salget
Sending av digitale kvitteringer er noe som er attraktivt for både bedrifter og forbrukere. Det er også en løsning som blir stadig mer etterspurt i dag. Med Rule er det mulig å sende digitale kvitteringer via ønsket kanal, som SMS, epost og Facebook Messenger. På denne måten holder både du og kunden oversikt over transaksjoner på en trygg og praktisk måte, noe som skaper verdi for begge parter. I tillegg får du også tilgang til verdifull data for å bygge dine kunderelasjoner videre.
- Tilrettelegger både bedrifter og kunder
- Genererer viktig og nyttig kundedata
- Automatisering som betyr å spare ressurser
Å levere skreddersydde tilbud akkurat der det har størst effekt er en fleksibel og kostnadseffektiv måte å markedsføre på, som skaper verdi for både deg og kunden. Med Rules løsning for datadrevet markedsføring får du en direkte forståelse av hvem dine kunder er, ved å identifisere målgrupper basert på data, analyser og innsikt. Med denne innsikten kan markedsførere skape en god digital kundeopplevelse og bygge tillit ved å levere svært relevant kommunikasjon. Dette vil igjen føre til lojale kunder og økte inntekter.
- Fleksibel ettersom du kan nå hele verden med noen få klikk
- Kom nærmere kundene dine og skap lojalitet
- Kostnadseffektivt da det er betydelig billigere å annonsere digitalt enn tradisjonelt
Mer enn bare én Transaksjons-e-post
Transaksjonelle e-poster inneholder verdifull informasjon for mottakeren, noe som gjør dem mer sannsynlig å åpne e-posten, men også mer mottakelige for annen informasjon. Hos Rule designer vi unike transaksjonsmaler helt etter kundens ønsker. Dra også nytte av den høye åpningsraten som transaksjonelle e-poster har, gjennom mersalg der du inkluderer produktanbefalinger basert på kjøpet som nettopp ble gjort.
- Ekstremt høy åpningsgrad
- Store muligheter for mersalg
- Øk konvertering og bygg tillit gjennom skreddersydde produktopplevelser