Å støtte våre kunder i deres suksess med e-postmarkedsføring har vært en av hjørnesteinene våre siden dag én. Enten det er strategiske råd om vekst, eller veiledning for å øke e-postleveransen din, vårt team av e-postmarkedsføringseksperter er her for deg.
Vi tar levering svært alvorlig
Mye tid og planlegging går med til å lage en virkelig god e-postmarkedsføringsstrategi. Vi tar leveringssikkerhet svært alvorlig, da vi ønsker at våre kunders e-postmarkedsføring skal nå sitt fulle potensial. For at e-postmarkedsføring skal lykkes, kreves det at e-post når de ønskede mottakerne til planlagt tid. Med Rule når du kundens innboks som planlagt.
Vi holder styr på de tekniske bitene
Hos Rule holder vi styr på så mange faktorer som mulig, for å sikre at e-postene dine når kundens innboks. Vi har de absolutt beste forutsetninger for høy leveranseevne gjennom avanserte tekniske løsninger og et dedikert team av eksperter. Ettersom vi er en leverandør av kommunikasjonsløsninger har vi også en åpenbar rolle i å støtte våre kunder i å gjøre leveringsevnen på deres post så god som mulig.
Kundestøtte i god infrastruktur
Det ideelle scenariet er at e-postene dine når alle de du hadde tenkt at e-posten skulle nå. Selvfølgelig vil du at så mange som mulig skal åpne, klikke og dele utsendelsen din. Grunnlaget for dette er kundebasen din og adressene som inngår i denne basen. Rule vurderer følgende punkter sammen med kunden:
- Metoden som brukes til å samle inn e-postadresser: Hvilken type påmeldingsprosess brukes? Hvor enkelt er det å melde seg inn og melde seg ut?
- Datahygiene: Er din kundebase og tilhørende data oppdatert? Eller er det mange gamle e-postadresser og søppelpost?
- Skriver du relevant innhold? ISPer (Internet Service Providers) evaluerer omdømmet ditt som avsender og innholdet i e-posten din. De bruker det som en indikator på om e-posten din vil lande i innboksen eller ikke.
Vi sikrer at infrastrukturen er 100 % funksjonell fra vår side som følger:
Avsenderens ansvar
Selvfølgelig påvirker avsenderen sin egen leveringsdyktighet. Avsendere med god leveringsevne verdsetter «rene lister», bruker tid på å forstå publikummet sitt og leverer svært relevante meldinger. Som avsender er du ansvarlig for hva du sender og hvem du sender det til. E-postsystemer venter og ser hvordan mottakerne bruker e-posten din. Hvis mottakerne dine viser mye engasjement, vil du ha et godt avsenderrykte, og hvis mottakerne ikke viser noe engasjement, eller enda verre, spam-merke e-posten din, vil du ha et dårlig avsenderrykte.
Trenger du ekstra ressurser for levering?
Dykk enda dypere inn i leveringsevne for å maksimere resultatene. Finn ut mer om hvordan du kan øke leveringsdyktigheten til e-postene dine . For Rule -kunder som trenger ekstra kontroll over leveringsevnen og avanserte løsninger, tilbyr Rule forbedrede ressurser. Tjenesten er en tilleggstjeneste som primært er rettet mot Enterprise kunder, men er tilgjengelig for alle kunder som ønsker å maksimere sin leveranseevne. Vårt team av eksperter vil samarbeide med deg for å holde øye med viktige leveringsindikatorer, dele leveringskunnskap og iverksette spesifikke handlinger for å optimalisere leveringsevnen din. Vil du vite mer? Kontakt oss .
Har du ennå ikke en Rule konto og ønsker å komme i gang med datadrevet markedsføring ? Opprett en gratis konto i dag.