fbpx

Rule Journey Builder: Mer personalisering og mindre rot i kundens innboks

Øk digital virksomhet med enda mer nøyaktig innhold gjennom hele kundereisen

I Rules Journey Builder-plattformen kan du bygge sammensveiset kommunikasjon flyter med dynamisk innhold. Ved hjelp av avansert teknologi og et brukervennlig grensesnitt kan du enkelt utdype din kundetilpasning og levere nøye utvalgte meldinger. Vi vet at kundene dine ikke ønsker å motta mange e-poster i innboksen, som ikke er relevante for dem. Journey Builders teknologi velger innholdsseksjoner som er skreddersydd for mottakeren og slår dem sammen til én enkelt e-post. Med mer nøyaktig innhold gjennom hele kundereisen øker du kundetilfredsheten og digital virksomhet.

Dybde personalisering: Hyper-personalisering

Så mye som 88 % av markedsførere har rapportert økt kundeengasjement siden de implementerte personalisering i kundekommunikasjonen. Gjennom Journey Builders avanserte teknologi kan du ta din personalisering til neste nivå og levere hyper-personlige kundeopplevelser . Mer personalisering betyr økt engasjement og økte inntekter.

Banebrytende kundereiseplattform

Vår banebrytende plattform for flere, korrelerte kommunikasjonssløyfer er unik i markedet. Plattformen er et resultat av en detaljert markedsanalyse av fremtidige kundebehov, digital utvikling og teknologisk innovasjon. Vi streber etter å være markedsleder innen smart digital kommunikasjon og med Journey Builder leverer vi markedets smarteste plattform for kundereisemarkedsføring. Oppdag Journey Builder i våre interaktive guider .

Enda mer automatisering med Journey Builder

Gjennom Journey Builder og integrasjoner med andre systemer og kanaler kan du automatisere og effektivisere arbeidet ditt ytterligere. I det lange løp lønner det seg for bedrifter å ha automatiserte, i stedet for manuelle, markedsføringsprosesser. Med plattformens innebygde funksjoner for økt automatisering sparer du tid samtidig som markedsføringen din blir mer slagkraftig.

«Journey Builder er ny på markedet. Det hele startet med at vi hadde sett et firma sende ut 26 e-poster i løpet av en og samme uke til en og samme mottaker. Det var en velkomstmail, en kvittering, informasjon om at du glemte å være i kassen og mer. Det var ikke noe galt med innholdet, men frekvensen. Du kan sammenligne det med, hvis du må ringe en kunde, nevner du alle tingene du vil si i en og samme samtale, du legger ikke på og ringer tilbake flere ganger på rad. Vår tjeneste muliggjør mer relevant og personlig kommunikasjon med kundeopplevelsen helt i fokus."

Sam Jahanfar, administrerende direktør, Rule

Visual editor 2.0: Bedre oversikt over hvordan innholdet presenteres

Når du lager innhold i Journey Builders visuelle editor, kan du umiddelbart se hvordan innholdet vil vises på mobilenheten. Takket være en utviklet data- og mobilvisning får du bedre oversikt over hvordan innholdet vil oppleves av mottakeren. Det betyr at du ikke trenger å bruke eksterne verktøy for å sikre at innholdet fungerer like godt i de ulike enhetene.

Dybde kundeinnsikt med detaljert statistikk

I Journey Builder har vi utviklet mer detaljert statistikk, for å forbedre målingen av resultatene av din digitale kommunikasjon . Med granulær analyse kan du dra nytte av mer detaljert kundeinnsikt og tilpasse strategien deretter. Gjennom Journey builders dybdestatistikk kan du analysere kundeinnsikten dypere og optimere markedsføringen din.

En plattform som øker kundeengasjement og digital vekst

Journey Builder lar deg jobbe enda mer datadrevet med kommunikasjonen din. Plattformen er utviklet for å dekke de mest avanserte digitale behovene. Med teknologi som tar hensyn til komplekse dataparametere, kan du mer grundig tilpasse kundeopplevelsen med merkevaren din. På denne måten kan du øke kundeengasjement og digital vekst.

«Journey Builder gir oss muligheten til å skape unike kundereiser. Det er enkelt å bruke og vi kan enkelt bygge e-poster basert på hvilke pakker og tjenester kunden har hos oss. Verktøyet er viktig for våre planlagte automatiske nyhetsbrev. Vi blir også mer relevante, da vi kan veve inn målrettede budskap. Med Journey Builder kan vi også lage en unik e-post for hver kunde, slik at de ikke trenger å motta flere e-poster fra oss på samme dag. Det betyr at risikoen for avregistreringer reduseres.»

Frida Adolfsson, CRM og kampanjeansvarlig, VK Media

Les kundesaker

Eksempler på Journey Builder-funksjoner

Gi kundene friheten til å bestemme hvilket innhold som er foretrukket og relevant for dem. Med Journey Builders preferansefunksjon øker du kundetilfredsheten, da dine kunder kan velge hvilken type kommunikasjon og emner de ønsker å motta informasjon om. Dataene sendes direkte til Rule og basert på hva kunden har valgt tilpasses innholdet deretter.

Gjentatte kampanjer

I Journey Builder kan du velge om du vil sende ut e-postkampanjen som en engangsutsendelse eller sette den til å rulle, etter ønsket tidsintervall. Med funksjonen Repeating Campaigns kan selskapet kjøre vinnerkampanjekonsepter automatisk. Du sparer tid, da du ikke trenger å bygge kampanjene fra bunnen av.

Synkroniser nyheter fra nettstedet med e-postinnholdet. Gjennom Journey Builders Newsfeed-funksjon kan du automatisk sende ut informasjon hver uke, eller inkludere ukens mest leste artikler som en del i e-posten. Dra nytte av kraften til integrerte systemer, reduser manuelt arbeid og effektiviser kommunikasjonen.

Malbygger

Mer frihet når du arbeider med nyhetsbrevmalene dine i Rule . Gjennom Journey Builder kan du opprette og redigere malene dine med en enkel dra-og-slipp-editor. Med vår brukervennlige malbygger er det nå økt fleksibilitet når du justerer eksisterende og ønsker å lage nye maler.

«Vi lager et system som kommuniserer basert på menneskelige forhold, hvor du kan bli mer personlig og relevant med dine kunder og mottakere. Vi har også fokusert på å lage et enkelt system. Mange systemer som finnes i dag er gode, men når det kommer til stykket kommer man aldri i gang fordi det er vanskelig å forstå. Vi ser en stor fordel og potensial i å være rask og smidig.»

Sam Jahanfar, administrerende direktør, Rule

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .