Vil du også vokse med oss? Bli en hersker, du også!
Suksesshistoriene våre er vårt bevis på at du gjennom plattformen vår kan forbedre resultatene av din digitale markedsføring drastisk. Gjør som våre andre kunder av ulik størrelse, som opererer i ulike bransjer: øk engasjement og digital vekst ved hjelp av Rule .
Svensk klesmerke med minimalistisk design og tidløs stil
Med en stor og lojal kundebase har A Day’s March virkelig lykkes med å identifisere kundenes atferd og få dem til å konvertere fra e-postkampanjene sine. Les om hvordan de økte CTR med 170 % ved å A/B-teste utsendelsene sine i Rule.
Økologiske, bærekraftige og rimelige klær for barn og babyer
Når du har en merkevare og en e-handel som Geggamoja, som retter seg mot barn, er det ekstra viktig å tilpasse kundereisene dine. Les om hvordan Geggamoja, ved å bruke Rule , økte CTR med 50 % og konvertering med over 75 % på bare ett år.
Nye og brukte biler under ett tak
Fordonsbolaget sto overfor en utfordring som mange andre bilforhandlere. Flertallet av potensielle kunder kommer fra andre plattformer enn deres egen. Med Blocket-funksjonen som Rule utviklet driver de nå trafikken inn på sin egen side, slik at de eier dataene selv.
En av Sveriges ledende forhandlere innen kosttilskudd
Kundeoppbevaring er det viktigste i kundens livssyklus. Proteinbolaget bruker Rule for å pleie kunderelasjoner, opprettholde en lønnsom dialog med sine kunder og samtidig øke den digitale veksten.
Sveriges ledende lokale mediekonsern
Bonnier News Local bruker Rule som hjørnesteinen i gruppens kommunikasjon. Ved hjelp av personlig kommunikasjon kan de nå sine lesere med relevant nyhetsstoff, basert på interesseområder og engasjement.
Spesialistene på premium mobildeksler og tilbehør
Nudient har brukt Rule som sin CRM- og re-marketing-plattform for kommunikasjon til kunder siden tidlig i 2021. På denne korte tiden har de gått fra så å si ingen omsetning i det hele tatt fra CRM-behandling, til at den nå utgjør 10 % av den totale omsetningen.
E-handel med fokus på kvalitet
Teknologien og kundenes forventninger fortsetter å vokse i rakettfart. Zoovillage innså at de trengte å ta personaliseringen til neste nivå og begynne å levere hyper-personlig tilpassede kundeopplevelser. Les om hvordan Zoovillage løftet sin digitale strategi og økte salget.
Norrlands største publisist
I et stadig mer mobilt og digitalisert marked ligger utfordringen for mediehus i å kjenne leserne sine, så godt at de leverer svært personlig tilpasset innhold til hver unike leser. Ved hjelp av Rule har VK Media laget en vellykket omnikanalstrategi som tillater en sømløs interaksjon mellom på og utenfor stedet.
Sømløse kundeopplevelser med omnikanal
Sandqvist trengte hjelp fra Rule for å forbedre kundeopplevelsen, inntektene og implementere en bærekraftig omnikanalstrategi. Siden Sandqvist implementerte omnikanalstrategien har selskapet sett en økning på 21 % i nye kundeklubbmedlemmer og en økning i den totale digitale virksomheten.
E-forhandleren med komfort i fokus
Hängmatta bruker Rule for å bygge dypere og mer langsiktige kunderelasjoner. Selskapet har startet med kundesegmentering og gjennom Rules avanserte lojalitetssystem belønner Hängmatta sine mest lojale kunder.
Sveriges største prissammenligningstjeneste
PriceRunner har økt åpningsraten for utsendelser med 51 %, CTR med 28 % og redusert antall avmeldinger med 53 %, siden en digital plattform byttet til Rule . Les mer om hvordan PriceRunner har økt sine digitale resultater og nå leverer kommunikasjon med nøyaktig riktig innhold til rett tid.
Populær hotelldrift i hjertet av Stockholm
Nobis Hotel bruker Rule til å sende strategisk markedsføring til potensielle gjester, sende personlig informasjon til gjester og hente verdifull tilbakemelding etter kundebesøk, gjennom automatiserte oppfølgings-e-poster.
Internasjonalt suksess parfymehus
Det svenskstiftede parfymehuset med fokus på moderne luksus bruker Rule for å bygge et dypere forhold til kundene sine. Byredo formidler eksklusive tilbud og kunsten bak hvert produkt de lager, gjennom Rules omfattende digitale plattform.
Utvikler internasjonalt samarbeid
Ved hjelp av vår plattform har SI videreutviklet sin digitale kommunikasjon, ved å erstatte manuelle prosesser med automatiserte. Ved å automatisere den digitale kommunikasjonen sparer organisasjonen tid og kan i stedet bruke den på den digitale strategien.
Nordens største sportsbutikk på nett
Sportamore bruker Rule som leverandør av segmenterte kampanjer, nyhetsbrev og automatiserte feeds. Gjennom personlig tilpassede utsendelser kan kunder enkelt ta del i Sportamores siste produkttilbud og nyheter.
Den største lærerorganisasjonen i Sverige
Lærerforbundet bruker Rule til å kommunisere smidig med sine medlemmer om bransjenyheter, samt segmentere digital kommunikasjon rundt påmeldinger til arrangementer og kurs.