Google Analytics og Rule
Med Google Analytics integrert i Rule , kan du enkelt måle og evaluere hvor vellykkede eller mislykkede kampanjene dine sendes ut. Basert på innsikten du får ved hjelp av Google Analytics, vil du bli bedre i stand til å evaluere og forbedre innholdet ditt i dine kampanjer og nyhetsbrev. Å analysere sin markedsføring er en vesentlig og avgjørende del for å få vellykkede resultater og med GA integrert i Rule kan du både lage, sende og følge opp din målrettede kommunikasjon og markedsføring. Dette vil igjen føre til lange kunderelasjoner og økt digital vekst.
Google Analytics er et verktøy laget av Google som hjelper deg med å måle en rekke aktiviteter som kunder gjør på for eksempel nettstedet ditt eller e-handel. Du kan finne ut svært verdifull informasjon fra GA, for eksempel hvordan den besøkende havnet på nettsiden din, hvilken enhet de brukte eller hvilken målgruppe den besøkende tilhører. Google Analytics er et verdifullt verktøy å bruke for å forstå kundene dine og deretter hva du kan utvikle og forbedre.
Ved å integrere Google Analytics med Rule , kan du analysere hele kundens oppførsel og opplevelse på nettstedet ditt. Med denne verdifulle kundeinnsikten du får, kommer også mange forbedringsmuligheter. Basert på dataene du får via GA kan du derfor lage målrettet kommunikasjon ved hjelp av våre avanserte Marketing Automation verktøy. Da kan du nå kundene dine til rett tid, via rett kanal, helautomatisk.
- Gjennom vår avanserte integrasjon kan du ta din digitale kommunikasjon ett skritt videre og komme i gang med hyperpersonalisering .
- Øk salget ved å kombinere din e-postmarkedsføring med SMS sending.
Når du integrerer Google Analytics med Rule , kan du:
- Utvid kundebasen din og bygg lojalitet
- Send « tilbake på lager «-varsler
- Send SMS kommunikasjon til kundene dine
- Strategisk vinn tilbake kommunikasjon
- Send digitale kvitteringer og transaksjons-e-poster
- Hypertilpass meldingene dine