Centra og Rule
Ved å integrere Centra-butikken din med Rule , kan du automatisk synkronisere kundedata, for eksempel handlekurv pågående eller bestillingsfullførte data, mellom Centra og Rule kontoen din. Med vår integrasjon muliggjør smart og strategisk digital kommunikasjon som lar deg følge kunden gjennom kjøpssyklusen alle trinn. Integrer Rule med Centra og lag en bærekraftig strategi for å ønske velkommen, beholde og tiltrekke tapte kunder.
Centra er en kraftig og skalerbar e-handelsplattform som tilbyr en fleksibel B2C- og B2B-løsning som enkelt integreres med andre verktøy og applikasjoner. De fleste e-handelsplattformer er bygget for forhandlere med flere merkevarer. De er både dyre å utvikle og støtter ikke forretningslogikk for mote og livsstil. Med Centra kan mote- eller livsstilsmerket ditt være i forkant og fokusere på å vokse fanskaren og ekspandere globalt, i stedet for å opprettholde en avansert teknologi.
Når du integrerer Centra-butikken din med Rule , kan du utnytte verdifulle data som atferd, bestillinger og engasjement. Med de dataene kan du da personliggjør kommunikasjonen din og send målrettede meldinger til rett tid, til rett mottaker, via e-post og SMS. Med hjelp av vår brukervennlige Marketing Automation- plattform sammen med dine integrerte data, med noen få klikk kan du opprette kundesegmenter og tilpasse ulike seksjoner i din kommunikasjon.
- Utnytt bestillingsdata samlet inn fra e-handelssiden og skreddersy din digitale kommunikasjon.
- Send pene ordrekvitteringer og andre transaksjonsmeldinger.
Når du integrerer Centra med Rule , kan du:
- Få nye abonnenter og kundeklubbmedlemmer
- Utvid kundeklubben og bygg lojalitet
- Send « tilbake på lager «-varsler
- Send SMS kommunikasjon til kundene dine
- Strategisk vinn tilbake kommunikasjon
- Send digitale kvitteringer og transaksjons-e-poster
- Hypertilpass meldingene dine