Sift Lab og Rule
Ved å utnytte kraften til sammenkoblede avanserte løsninger, kan du automatisk levere hyper-personlige kundeopplevelser gjennom hele kundereisen. Sift Labs AI-teknologi skaper ferdige dynamiske målgrupper basert på kundedataene dine, som deretter sendes direkte til Rule . På denne måten reduserer du det manuelle dataanalysearbeidet og prosessen for segmentering . Gjennom strategisk kundebehandling basert på dyp kundeforståelse kan du bygge kundelojalitet som gir økte inntekter. Det gir deg som markedsfører muligheten til i stedet å bruke mer tid på selve innholdet i kampanjene dine, som er rettet mot målgruppene produsert av AI-modeller.
Om Sift Lab
Hva er Sift Lab? Ved å bruke AI-drevet analyse gjør datavitenskapsplattformen Sift Lab det enkelt for e-handlere å automatisk analysere transaksjonsdata og transformere dem til relevante KPIer, analyser og atferdsbaserte kundesegmenter. Med Sift Lab kan du identifisere optimale kombinasjoner av produkter og kunder for å øke salget til eksisterende kunder og redusere kostnadene for å skaffe nye kunder.
Om Sift Lab og Rule integrasjon
Ta din digitale markedsføring til neste nivå. Med vår ut-av-boksen integrasjon og automatiserte AI-drevne personalisering som er basert på kundedata sparer du tid, øker relevansen i markedsføringen din og øker salget. Det gir deg også muligheten til å redusere kostnadene ved å skaffe nye kunder, ved i stedet å nå de målgruppene som har størst sannsynlighet for å kjøpe produktene dine. AI-drevet analyse for e-handel og vår klare tilkobling betyr økt relevans, lojalitet og salg gjennom din digitale kommunikasjon.
- Lag automatisert kommunikasjon med vårt Marketing Automation- verktøy som utløses av data fra Sift Lab.
- Ved hjelp av AI-målretting kan du pleie kundene dine strategisk og bygge dypere kundeforståelse og kundelojalitet som resulterer i økte inntekter.
Når du integrerer Sift Lab med Rule , kan du:
- Øk salget med AI-drevet personalisering
- Få en 360-kundevisning med Unified Commerce
- Bygg automatiseringer basert på kjøp
- Få dypere kundeinnsikt ved hjelp av AI-drevet analyse
- Vinn tilbake kundens interesse med vinn tilbake e-post
- Send «Tilbake på lager» -varsler