Geins og Rule integrasjon
Med Geins integrert i Rule kan du føle full fleksibilitet i å skape sømløse kundeopplevelser ved hjelp av automatisert og datadrevet kommunikasjon. Kundedataene som samles inn i Geins plattform, for eksempel bestillinger eller forlatte handlekurver, blir automatisk skjøvet inn i Rule kontoen din. På denne måten kan du enkelt skape målrettet og personlig kommunikasjon ved hjelp av vår Marketing Automation verktøy. Dette vil igjen gi økt digital vekst, fornøyde og lojale kunder og flere tilbakevendende kunder.
Om Geins
Geins (tidligere Carismar Commerce) er en e-handelsplattform som over flere år har utviklet et program for å endre forretningsmodeller for sine kunder. Med Geins kan du bygge din e-handel i en og samme plattform etter dine personlige preferanser. Lag produktfokuserte kundereiser, få et 360-graders syn på kundene og pleie dine kunderelasjoner i form av kommunikasjon og tilbud. Geins tilbyr også løsninger for CRM og WMS.
Når du kobler e-handelsbutikken din til Rule , kan du opprette personlig og målrettet kommunikasjon via e-post og SMS basert på innkommende kundedata, for eksempel ordrehistorikk. Slipp manuelle prosesser og la Rules Marketing Automation-verktøy gjøre jobben for deg. Bygg langvarige kunderelasjoner med segmentert og automatisert kommunikasjon langs hele kundereisen.
- Lag automatisert kommunikasjon med vårt Marketing Automation- verktøy som utløses av data fra din e-handelsbutikk.
- Gjennom vår avanserte integrasjon kan du ta personlig kommunikasjon ett skritt videre og komme i gang med hyperpersonalisering .
Når du integrerer Geins med Rule kan du:
- Bygg langsiktige kunderelasjoner og skap kundelojalitet
- Følg opp forlatte vogner med e-post om vognavbrudd
- Send tilbake på lager-varsler ved å bruke Rules tilbake på lager -funksjonen
- Kombiner e-post og SMS kommunikasjon
- Vinn tilbake kunder med vinn tilbake e-post