Strømlinjeform din digitale kommunikasjon ved å integrere Rule med eksisterende plattformer du allerede bruker. Vi tilbyr ferdige integrasjoner med de fleste e-handel, CRM og forretningssystemer, men bygger også integrasjoner etter ønske. Jo mer data du integrerer, jo mer kundeinnsikt og personaliseringsmuligheter vil du oppdage, noe som igjen fører til økt vekst og salg.
- Samle alle kundedata i en og samme plattform
- Uendelige muligheter for segmentering og personalisering
- Øke vekst og salg
Når du segmenterer markedsføringen din basert på for eksempel atferd, egenskaper eller engasjement, har du mulighet til å øke både kundeengasjement og digital vekst. Bruker du Rules funksjon for segmentering du vil også kunne se en høyere åpningsrate og konvertering på utsendelsene dine. Det er uendelige datapunkter å segmentere på, og bare fantasien setter en stopper for segmenteringsmulighetene.
- Segmenter på et uendelig antall datapunkter
- Nå rett person med rett budskap
- Øk vekst og engasjement
Som markedsfører har du et ansvar for å levere relevant og interessant kommunikasjon til hver unike mottaker. Ved å bruke Rules personaliseringsfunksjon kan du forbedre kundeopplevelsen for de besøkende ved å skreddersy markedsføring gjennom kundereisen. Det vil føre til økt tillit og lojalitet blant kundene, men også flere prospekter å selge til. På denne måten kan du både øke din bedrifts vekst og salg.
- Øk kundelojaliteten
- Skaper tillit gjennom sømløs kommunikasjon
- Bygg dype og langsiktige kunderelasjoner
Utvid kundeklubbmedlemmer ved hjelp av form
I Rule er det mulighet for enkelt å lage registreringsskjemaer, som kan plasseres på ønsket sted på nettsiden. Via skjemaene kan du samle e-postadresser og få abonnenter direkte via nettsiden, inn på din Rule konto og dermed øke din digitale vekst. Vi tilbyr også en funksjon for kule pop up-skjemaer på nettsiden din, via vår Virkelig integrasjon .
- Få abonnenter direkte via nettsiden
- Øk din digitale vekst
- Gir deg muligheten til å komme i kontakt med nye kunder
Kunder i dag forventer ikke annet enn personlig tilpasset innhold. Ideelt sett burde vi vite hva de spiste til middag i går og hva de er sultne på i dag. Så hvorfor ikke gi det til dem? Gjennom en mer kompleks teknikk med data som grunnlag kan du gjennom hyper-personalisering levere svært personlige meldinger til forbrukere ved hvert kontaktpunkt under kundereisen. Det vil føre til en høyere åpningsrate og forpliktelse til kommunikasjonen din, noe som resulterer i høyere lønnsomhet.
- Spotsikker markedsføring
- Skaper høy tillit og lojalitet
- Høy lønnsomhet
Legg det manuelle arbeidet til side og la AI gjør jobben
Med AI , kunstig intelligens, slipper du manuelt arbeid i kompliserte dataanalyseprogrammer. Gjennom automatisert datahåndtering og AI du sparer ikke bare tid og ressurser, men har også muligheten til å markedsføre mer nøyaktig ved å levere hyper-personlige kundeopplevelser gjennom hele kundereisen – via akkurat riktig kanal. Det øker dermed sjansene for konvertering og økt digital virksomhet.
- Mer nøyaktig kommunikasjon gjennom hele kundereisen
- Øk digital virksomhet
- Automatikken håndterer dialogen via rett kanal, til rett målgruppe
For datadrevne markedsførere er AB-testing et must. I stedet for å ta sjansen på hva som går hjemme hos kundene dine, finn ut i stedet. Med Rules funksjon for AB-testing kan du sende mer nøyaktig kommunikasjon som fører til økt salg, konvertering og tillit.
- Mer nøyaktig kommunikasjon
- Test på ekte besøkende og få konkrete data om hva de liker
- Lønnsomt og trygt – dine besøkende vil ikke legge merke til testen
Bygge kundelojalitet er lettere sagt enn gjort. Det krever strategisk kundebehandling og dyp kundeforståelse for å beholde lojale kunder. Kundeklubber og lojalitetsprogrammer er systemer som eksisterer for å belønne lojale kunder, med sikte på å få dem til å ønske å bli hos deg. Å skape kundeengasjement som fører til kjøpstrohet og lojalitet er et must i din markedsføringsstrategi.
- Øk inntektene ettersom lojale kunder er 6 ganger mer lønnsomme
- Spar penger da det er dyrere å skaffe nye kunder enn å opprettholde lojale
- Styrker din merkevare og din tillit
Sikre lotterier med Utlodning som service
Rule tilbyr en komplett funksjon for utlodninger, som er et lotteri hvor selskapets kunder kan melde seg på for å delta i en utlodning og vinne en premie. Via Rules teknologi velges adresser tilfeldig og kommunikasjon sendes deretter automatisk til vinneren(e). På denne måten kan bedrifter øke engasjementet, utvide kundebasen og bygge lojalitet, som igjen vil føre til mer forretning.
- Utvid kundeklubben
- Bygger lojalitet og tillit
- Øk engasjementet