Facebook Lead Ads-integrasjon
Lead Ads som er en annonsetype på Facebook. Du kan bruke annonsen til et nyhetsbrev, en spørreundersøkelse eller lage deltakerlister for webinarer og arrangementer. Med Facebook Lead Ads kan kunder registrere seg for et webinar direkte i annonsen, og du kan enkelt koble skjemaet ditt direkte til CRM- eller e-postverktøyet ditt. Rule samler automatisk inn potensielle salg slik at du umiddelbart kan behandle dem.
Med Facebook Lead Ads kan du finne nye kunder som kan være interessert i produktene eller tjenestene dine. Annonsene dine du lager vises for eksempel i Facebooks nyhetsfeed, på markedsplassen eller i historier. Når en potensiell kunde klikker på annonsen din, får de et skjema som allerede er forhåndsutfylt med kontaktinformasjon fra Facebook slik at skjemaet er klart til å sendes direkte til deg. Med noen få klikk kan de få den informasjonen de ønsker og du skaper et kvalifisert lead for selskapet.
Facebook Lead Ads and Rule integreringen hjelper deg på en enkel måte å nå ut til flere relevante personer. Det kan hjelpe deg mer effektivt å nå målene dine for å skaffe nye kunder. Når du kobler Facebook Lead Ads til Rule , kan du sette opp automatisk kommunikasjon ved hjelp av vårt Marketing Automation-verktøy og dermed unngå manuelt arbeid. Du har da mulighet til å holde kundenes interesse levende gjennom hele kundereisen og kan dermed øke din konverteringsfrekvens .
- Lag automatisert kommunikasjon med vårt Marketing Automation- verktøy som utløses fra din Facebook Lead Ads-integrasjon.
- Øk lønnsomheten ved å kommunisere med potensielle kunder via rett kanal, til rett tid med rett budskap.
Når du integrerer Facebook-emneannonser med Rule , kan du:
- Utvid kundeklubben og bygg lojalitet
- Send SMS kommunikasjon til dine potensielle kunder
- Hypertilpass meldingene dine s
- Skap nøyaktig kommunikasjon