Nyhetsbrev som fungerer med alle e-postklienter
Med Rules nyhetsbrevverktøy tilbyr vi mulighet for tilpassede nyhetsbrevmaler, slik at våre kunders nyhetsbrev skal gi den samme unike og stilige følelsen som når du besøker nettsiden deres. Vi har lang erfaring med å lage maler for e-postmarkedsføring og legger stor vekt på at oppsettet skal fungere best mulig i ulike e-postklienter, nettlesere, enheter og operativsystemer.
Retningslinjer for et vellykket nyhetsbrev
Et av våre kompetanseområder er e-postmarkedsføring og nyhetsbrev. Derfor ønsker vi å veilede og hjelpe våre kunder, slik at de kan oppnå lønnsom og vellykket e-postmarkedsføring. Det er noen retningslinjer du kan følge når du lager et virkelig godt nyhetsbrev. Med disse kan du øke sjansene for både økt konvertering, tillit og salg.
1.
Ha en tydelig avsender – det bygger tillit.
2.
Innholdet skal være enkelt, luftig og lett å lese.
3.
Del verdifulle tips – det styrker og bygger kunderelasjoner.
4.
Ta med et tilbud – det gir kunden en mulighet til å handle.
5.
Plasser tydelige CTA-knapper med en oppfordring til handling – det fanger leserens interesse.
6.
Bryt løs med visuelt materiale – det både lyser opp all tekst og forsterker budskapet.
7.
Inkluder lenker og promoter andre kanaler som sosiale medier, for økt konvertering.
8.
Ikke glem kontaktinformasjon – det gjør det lettere for mottakeren ved spørsmål.
Få nyhetsbrevinspirasjon med nyhetsbreveksempler fra våre kunder
Når nyhetsbrevet ditt når mottakeren, skal det være krystallklart hvem avsenderen er. Mulighetene for å lage et unikt og iøynefallende nyhetsbrev med et kult nyhetsbrevoppsett er uendelige og bare fantasien din kan sette en stopper for hvor mye du ønsker å pynte på det. Det kan være greit å ta en titt på eksempler på nyhetsbrev fra ulike bedrifter og bransjer for å se hvordan de tilpasser kommunikasjonen etter sin målgruppe. Nedenfor kan du finne nyhetsbrevinspirasjon blant noen av våre kunders eksempler på nyhetsbrev og automatiseringer.
Eksempler på gode nyhetsbrev – hva du må vurdere.
- Ha en tydelig avsender – det bygger tillit.
Innholdet skal være enkelt, luftig og lett å lese. - Del verdifulle tips – det styrker og bygger kunderelasjoner.
- Ta med et tilbud – det gir kunden en mulighet til å handle.
- Plasser tydelige CTA-knapper med en oppfordring til handling – det fanger leserens interesse.
- Bryt løs med visuelt materiale – det både lyser opp all tekst og forsterker budskapet.
- Inkluder lenker og promoter andre kanaler som sosiale medier, for økt konvertering.
- Ikke glem kontaktinformasjon – det gjør det lettere for mottakeren ved spørsmål.