Easycom og Rule integrasjon
Med Easycom og Rule kan du lykkes med å bruke verdifull kundedata til å tilpasse din digitale kommunikasjon og øke konverteringsfrekvensen din. Easycom hjelper e-handlere og logistikkoperatører med å redusere antall returer. Når en kunde velger å foreta et kjøp, gir de opp data. Ved å fleksibelt utnytte dataene du mottar fra Easycom, kan du skape sømløse kundereiser der du kommuniserer gjennom rett kanal, til nøyaktig rett tid med rett budskap.
Hva er Easycom? Easycom er en tjeneste som tilbyr bedre løsninger for returprosesser. I dag har fysiske butikker fått konkurranse fra netthandel, som virkelig har eksplodert det siste tiåret. Som et resultat sendes et betydelig antall pakker rundt i verden. Easycom ønsker å bidra til å endre denne uholdbare tilstanden ved å foredle og forbedre returprosessene for å skape en mer bærekraftig og lønnsom måte å selge på. ßs
Med vår Easycom og Rule integrasjon kan du få dypere innsikt i hva kundene dine er interessert i. Ved å bruke dataene som samles inn via din e-handel, kan du enkelt opprette kundesegmenter i Rule og dermed tilpasse tilbud og produktanbefalinger til dine kunder. Ved å kommunisere på en personlig måte via riktig kanal kan du skape langsiktige kunderelasjoner som vil føre til økt salg og digital vekst.
- Lag automatisert kommunikasjon med vårt Marketing Automation- verktøy som utløses av data fra din e-handel.
- Øk lønnsomheten ved å kommunisere med kundene dine via rett kanal, til rett tid med rett budskap.
Når du integrerer Easycom med Rule kan du:
- Utvid kundeklubben og bygg lojalitet
- Send « tilbake på lager «-varsler
- Send SMS kommunikasjon til kundene dine
- Strategisk vinn tilbake kommunikasjon
- Send digitale kvitteringer og transaksjons-e-poster
- Hypertilpass meldingene dine