For å bli sett enda bedre i flyten kan Rule , som første leverandør i Sverige, fra januar 2019 tilby en mulighet som gjør at e-posten din er tydeligere synlig i Gmail-appen. Det kalles Gmail Promotions-fanen og det eneste du trenger å gjøre er å sette inn en spesiell kode i e-postene du sender ut.
E-postmarkedsføring som er synlig
Å jobbe med emnelinjer og ulike tidspunkt for å sende e-postene sine er noe de fleste bruker mye tid på for å oppnå best effekt.
Nå er det en ny mulighet til å bli sett av dine kunder og mottakere som bruker @gmail.com. To måter å skille seg ut i innboksen på er:
- » Organisasjon «: Deretter vises logoen din i sirkelen for avsendere.
- » PromotionCard » og » DiscountOffer «: For midlertidige kampanjer som kort fortalt betyr at Gmail-algoritmen oppfatter tilbudet ditt som godt og relevant for mottakeren og derfor viser det høyt oppe under fanen Kampanjer/Kampanjer.
- A – Logo (organisasjon)
- B – Rabattkode (rabatttilbud)
- C – Gyldighet (rabatttilbud)
- D – Rabattkode (rabatttilbud)
- E – bilde (kampanjekort)
25 prosent av alle e-postadresser er Gmail.com
Som navnet antyder, gjelder dette alternativet bare for Gmail.com-e-postadresser. Så dette vises ikke for organisasjonsadresser, selv om de bruker Googles G Suite. Heller ikke for Outlook, Hotmail, Yahoo eller lignende. I Rules database utgjør Gmail.com omtrent 25 prosent av alle e-postadresser.
Kampanjefanen vises i Gmails egne apper for iOS og Android. I skrivende stund vises de ikke i nettleseren, men Gmail har varslet at det vil det. Denne profileringen er heller ikke synlig i e-post sendt til Gmail.com, men åpnet i et annet e-postprogram; for eksempel iOS Mail, Mac Mail, Outlook, Samsung Mail og så videre.
Er du interessert i Gmail Kampanjer-fanen og vil bestille denne muligheten? Kontakt oss! Har du ennå ikke en Rule konto og ønsker å komme i gang med digital kommunikasjon? Kom i gang med Rule i dag, helt gratis i ubegrenset tid. .