Nylig snakket vi om Marketing Automation foran rundt femti markedsførere. Stedet for dagens møte var HighTech Building, ved Hötorget i Stockholm. Deltakerne ble møtt av en hyggelig frokostbuffet for de som ønsket, samt mulighet til å møte bransjekolleger for å utveksle erfaringer før seminaret startet.
Dagens tema var Marketing Automation og foredragsholderen var vår egen administrerende direktør Sam Jahanfar sammen med Jacob Sjönander , Commercial Director i Triggerbee. Stemningen i lokalet var god og vi synes det var kjempegøy at så mange ville møte for å både lytte og stille spørsmål.
For at du som bedrift skal kunne styre flyten av kundeatferd trenger du systemer som gjør disse flytene mulig. Det trenger ikke innebære store investeringer og monstrøse installasjoner for å begynne å jobbe med automatisering i dag. Med Rule som hjørnestein for marketing automation er det et stort potensial for å bli både mer effektiv og samtidig nær og relevant i din kundekommunikasjon, som er nøkkelen i digital kommunikasjon.
Koblingen skjer sammen med selskaper som Triggerbee som analyserer besøk på nettsiden, hva du så på og hvor du klikket for så å gå videre og handle osv. og det er overgangen til Rule , som så tar over den kommunikative stafettpinnen. Salgssamtaler trenger derfor heller ikke føles kalde i fremtiden. Sammen med ditt vanlige CRM-system med alle kunder i databasen, sluttes sirkelen gjennom samarbeidet mellom disse tre funksjonene og automatiseringen er fullført.
Ta gjerne kontakt for å utvide ditt arbeid innen digital kommunikasjon, info@rule.se