I Rule kan du enkelt jobbe med medlemsadministrasjon og administrere kundeklubbmedlemmene dine basert på hvordan de handlet på den siste kampanjen din. Har de åpnet? Hvem har klikket? Hva klikket de på? Det som avgjør er hvordan du ønsker å jobbe med medlemsadministrasjon.
Her er noen tips om hvordan du bruker re-targeting-funksjonen i Rule :
Du kan minne… ved å eksportere kun de som ikke åpnet din siste utsendelse. Du kan da samle disse i en egen tag for å sende en påminnelse kun til dem. Da får du også mulighet til å justere både det grafiske innholdet og endre overskriften. Se eksempler nedenfor.
Du kan velge…. de som faktisk åpnet eller klikket på brevet for å fortsette å kommunisere spesifikt til dem.
Du kan spare… de som engasjerte seg og bruker dem til fremtidige kampanjer. Ved f.eks. måle klikket materiale i sendte kampanjer og du vil raskt f.eks. en oversikt over bilder som fikk mest engasjement som kan brukes til fremtidige kampanjer.
Du kan… velg selv mellom å velge valget ditt som en tag for fortsatt medlemsadministrasjon i Rule eller å lagre det i en egen fil på datamaskinen din.
Du kan velge… for å belønne de som deltok i kampanjen. Hvis det var en tidsbestemt kampanje med eksklusivt materiale, kan det være lurt å tilby de som klikket direkte på en rabatt eller lignende ved neste produktutgivelse. På denne måten kommuniserer du relevant og tett til dine mest hengivne kunder.
Nedenfor ser du et eksempel med alternativer etter at en kampanje er sendt:
Logg inn og test umiddelbart, vi gleder oss til å høre dine tanker og hvordan du bruker funksjonen på best mulig måte!
Trenger du hjelp med din digitale strategi eller medlemsadministrasjon? Kontakt oss så hjelper vi deg.