Nå er det enklere enn noen gang å lage og automatisere personlige opplevelser for kundene dine. Bruker forhåndsbygd kundereiser i Rules nye plattform Journey Builder , kan du øke kundetilfredsheten ved å levere hyper-personlig tilpasset kundeopplevelser. Kommuniser mer datadrevet og nøyaktig ved å formidle flere meldinger i en og samme utsendelse, som er helt basert på kundens preferanser. Skap en sømløs kundeopplevelse ved å gi kundene dine kun det de vil ha, når de vil ha det, helt automatisk.
Og vet du hva det beste av alt er? Kundereisen eller -flytene, som vi også kaller det, med meldinger er allerede satt opp for deg i Journey Builder-plattformen. De er også helt basert på hvilken bransje du tilhører. Ja, de er faktisk klare i skriveøyeblikket og venter på deg. Du finner dem når du logger på Journey Builder-plattformen.
Øk kundeengasjementet med nøyaktig kommunikasjon
I tillegg til at forhåndsbygde kundereiser reduserer manuelt arbeid, sparer det også mye tid. I stedet for å tenke på hvilket budskap du ønsker å formidle med hvilken type innhold, til hvilket tidspunkt og så videre, har forhåndsbygd kundereiseteknologi allerede funnet ut av det og skapt det for deg.
Start med å velge hvilken bransje du tilhører. Den smarte funksjonaliteten kombinerer og lager forslag til utsendelser som kan være relevante for deg, basert på hvilken type bransje du opererer i.
Kanskje du ønsker å sende en mail til en kunde som har bursdag i dag, samtidig vil du sende en rabattkode, men også informere kunden om det pågående salget? Det er her Journey Builder gjør sin magi. Akkurat som du kan se på bildet over, kan du etter å ha valgt bransje velge hvilke spor som matcher din bedrifts ønskede kommunikasjon. I disse banene vil det da være forhåndsinnstilt innhold med alle budskapene du ønsker å formidle. Du kan enten bruke disse direkte i din kommunikasjon eller få inspirasjon til hvordan du kan lage dine egne veier med budskap som engasjerer kundene dine på ulike stadier i kundereisen.
Sømløs og automatisert kommunikasjon gjennom hele kundereisen
Len deg tilbake og la teknologien gjøre jobben. Vi sørger for at du ikke går glipp av noen viktig mulighet til å samhandle med kundene dine under kundereiser. Journey Builders forhåndsbygde kundereise-funksjon muliggjør sømløs kommunikasjon gjennom hele kundens reise med merkevaren din. Den er laget for å levere den riktige opplevelsen for kundene dine til rett tid, helt automatisk. Med nøyaktige meldinger øker du sjansen for konvertering og engasjement på utsendelsene dine via Rule og samlet ROI på din digitale kommunikasjon. Det er ikke vanskeligere enn det å levere en førsteklasses kundereise med Rule .
Utforsk forhåndsbygde kundereiser i Journey Builder i dag. Vil du ha hjelp til å komme i gang? Kontakt oss så hjelper vi deg!