Øk kundeengasjement og lojalitet med Customer Success Management
Vi hjelper deg å vokse med Rule
Vårt mål er at våre kunder sammen med Rule skal øke kundeengasjement og lojalitet gjennom personlig tilpasset markedsføring, ved ethvert kontaktpunkt med kunden. Med hjelp fra vår markedsledende personaliseringsverktøy du kan sende automatiske, målrettede meldinger som vil resultere i økt salg og konvertering. For at våre kunder skal lykkes med dette, er det nødvendig at de føler seg hjemme i vår brukervennlige plattform og vet hvordan de best kan kommunisere vellykket, ved hjelp av våre smarte løsninger. Vi legger vårt hjerte og sjel i å hjelpe kundene våre med å jobbe og bli kjent med verktøyene og funksjonene som Rule tilbyr.
Customer Success Management
Rules Customer Success Management tilbyr hjelp med alt fra onboarding og strategisk rådgivning, til optimalisering av leveranse og din digitale strategi. CSM vil veilede deg om hvordan du kan utnytte kundedata best mulig og bidra til å effektivisere strategien din gjennom forslag til for eksempel integrasjonsmuligheter. Uansett om du trenger hjelp til å optimalisere strategien din eller når noe gikk veldig bra som du ønsker å forbedre ytterligere, kan vår CSM gi analytiske og metodiske råd om hvordan du kan gå videre i Rule .
Kundesuksess for oss er når du som kunde oppnår ønskede resultater gjennom din interaksjon med vår plattform.
Hver kunde er unik – vi blir kjent med deg
For oss er hver kunde unik, med ulike utfordringer og mål som er viktige for deg. Vi blir kjent med din bedrift og skreddersyr både verksteder og løsninger etter kundens behov og aktuelle bransje. Vi kommer så med anbefalinger og løsninger som er skreddersydd for deg, slik at du kan jobbe mest mulig vellykket i vår Rule plattform.
Strategisk skreddersydd veiledning
Med en grundig CSM-analyse kan behov og utfordringer bestemmes og ut fra det lages en strategisk plan. Med den overliste vi hindringer og sørger for å akselerere suksessen din sammen med oss. Vi kartlegger og bryter ned dine mål for å utvikle en skreddersydd arbeidsstrategi sammen med deg som kunde. Basert på det kan kunden jobbe mot klare mål og kontrollere og kontrollere resultatene sine fremover.
Zoovillage er en e-handel med fokus på kvalitet og kundeservice. De innså at for å fortsette veksten og overgå kundenes forventninger, måtte de ta personaliseringen til neste nivå og begynne å levere hyper-personlige kundeopplevelser. Zoovillage var på utkikk etter en helhetlig løsning innen digital kommunikasjon der de kunne innlemme produktanbefalinger og utnytte verdifull kundeinnsikt. Gjennom Rule kunne Zoovillage bruke ordre- og atferdsdata fra sin e-handel, enkelt mate inn personlige produktanbefalinger via Nosto og levere personlig digital kommunikasjon.
Ved å bruke CSM-ressursen på Rule og en integrasjon mellom Carismar og Nosto , selskapene kom med en løsning for å løfte Zoovillages digitale strategi. Sammen ble det skapt en omnikanalopplevelse der Zoovillage leverer personlig kommunikasjon, gjennom hele kundereisen. I løpet av ett år økte eksponeringen av produktanbefalingene med 14,68 %. Salget generert gjennom Nostos verktøy og Rule kommunikasjonsplattform økte med 19,92 %. les mer om Zoovillage kundecase , eller andre av våre kundecases .
Strategisk støtte, ikke teknisk
Din CSM vil sammen med deg fordype deg mer granulært i din bedrifts behov og tilby hjelp til blant annet optimalisering av levering, kampanjer og målgruppeengasjement. Det primære målet med en CSM er at du som kunde når de målene du setter deg og føler at du klarer å jobbe vellykket med din digitale kommunikasjon i vår plattform. Denne typen rådgivning er en personlig kontakt mellom Rule og klient, som skjer via strategisk støtte – ikke teknisk. Er du allerede kunde og ønsker å bestille CSM? Deretter gjør du det via knappen nedenfor.