Du kan nå filtrere på reisene dine på samme måte som i kampanjer og automatisering. Ved å opprette filtre basert på medlemmenes aktiviteter kan du personalisere utsendelser basert på mottatte, åpninger eller hvilken type lenker de har klikket på. Det forbedrer mulighetene for ytterligere segmentering og legger grunnlaget for mer effektive utsendelser og målrettede meldinger.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!
Hva er sosialt bevis, og hvordan kan du bruke det i markedsføringen din?
Når vi daglig bombarderes med valgmuligheter, spiller sosiale bevis en avgjørende rolle når det gjelder å bygge tillit og påvirke beslutninger. Men hva er egentlig ...
Read More
Rule Dette er 2024
Når vi ser tilbake på året, kan vi med stolthet si at 2024 har vært et år preget av fremgang, innovasjon og uforglemmelige øyeblikk. Bli ...
Read More
Markedsføringstips til jul
Julen er en spesiell og viktig høytid for både bedrifter og forbrukere, over hele verden. En av de mest positive aspektene ved høytiden er at ...
Read More