fbpx

BONNIER News Local - Personlig tilpasset kommunikasjon

Det finnes ikke to identiske lesere, så hvorfor skulle opplevelsen deres være det?

Gjennom personlig tilpasset kommunikasjon kan du nå leserne dine med riktig informasjon basert på deres interesseområder og engasjement. Hver enkelt leser er unik, og dette må gjenspeiles i den digitale kommunikasjonen og i de kundereise. Utfordringen som Bonnier News Local var å finne en digital kommunikasjonsløsning å jobbe med i fremtiden, som genererer akkurat det innholdet som kundene ønsker.

Hvis du sammenligner «gamle» tradisjonelle medier med digital kommunikasjon, ser du raskt hva som mangler i en utdatert kommunikasjonsplan. Gjennom for eksempel trykte medier og magasiner kan du ikke segmentere og målrette kommunikasjonen like avansert og presist som gjennom en digital kommunikasjonsplattform. Derfor er det viktig å se over kommunikasjonsplanen din og kontinuerlig optimalisere den, slik at leserne dine nås av relevante og personlige meldinger.

Utfordringen

De tradisjonelle mediene er inne i en omfattende endringsprosess – og står fortsatt overfor en massiv transformasjon. Med de rette verktøyene prøver verdens mediehus å finne sin vei i et revolusjonerende landskap der «gamle» medier, ofte papirbaserte som trykte medier og magasiner, skal samhandle med digital kommunikasjon. Bonnier News Local har de siste årene hatt et sterkt fokus på å finne en digital virksomhet å leve av i fremtiden. Deres viktigste behov har vært å finne en løsning for å kunne levere personlig tilpasset og relevant innhold til kundene.

Innhold og målgruppe er avgjørende. Segmenteringslogikken vi har bygget opp i Rule, er den mest avanserte teknologien vi har på plass. Vi kan trekke ut enormt mye basert på de dataene vi har.

Bonnier News Local

Løsningen

Bonnier News Local tok en strategisk beslutning for noen år siden: å finne et brukervennlig og fleksibelt e-postsystem som kunne danne grunnlaget for arbeidet med e-postkanalen. Med denne ambisjonen som drivkraft trengte vi en pålitelig partner for å nå de oppsatte målene. Linnéa Edwall – digital markedsføringsstrateg i markeds- og kommunikasjonsavdelingen i Bonnier – valgte Rule, og resultatene begynte raskt å vise seg. Plattformens verktøy for segmentering og personalisering var nøkkelen til utfordringen: å nå ut til leserne med riktig informasjon basert på deres interesseområder og engasjement.

Resultater

I dag er e-post blitt en hjørnestein i Bonnier News Local-kommunikasjonen, med høy kundelojalitet og stort engasjement. Den er basert på konsernets nøye strukturerte kundedata og brukervennligheten som Rules plattform tilbyr. Bonnier News Local arbeider i dag mer vellykket enn noensinne med personalisert digital kommunikasjon, takket være et pålitelig og strategisk partnerskap med Rule.

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .