Vi er nerder når det kommer til medlemsdata, og vi både elsker og er inspirert av konverterings- og kampanjestatistikk, ettersom vi ser mengden av kreative og smarte kampanjer som sendes rundt i verden hver dag. Det vi virkelig liker er når resultatene av kampanjene viser økt salg for deg som kunde. Det er et bevis på at vår kommunikasjonsplattform direkte bidrar til relevant informasjon i din kunde- og markedskommunikasjon og som fører til økte inntekter.
Bli mer effektiv i kampanjearbeidet
For at du skal være mer effektiv i kampanjearbeidet kan du nå se resultatene fra den siste kampanjen din via Google Analytics innebygd i Rule . Du trenger ikke lenger å hoppe mellom sider, men du ser alt direkte i Rule . Resultatet av kampanjestatistikken er oppsummert som i bildeeksemplet her:
Optimaliser e-postmarkedsføringen din
Målet til alle markedsførere er å kunne levere verdifullt og interessant innhold som fører til gode resultater. For å kunne gjøre det kreves dels riktige verktøy, men også at du hele tiden har innsikt i statistikken din og følger opp resultatene dine.
Nå som det er mulig å se all aggregert statistikk fra utsendelsene dine direkte i Rule , kan du raskt se hva som kreves for å optimalisere e-poststrategien og leveringsevnen din. Mange markedsførere er ofte uvitende om at deres utsendelser kan inneholde materiale som ikke er fullt akseptert i mottakernes innbokser og kan føre til at de blir klassifisert som spam eller spam. For å sikre at forsendelsen din har best mulig leveringsevne, er det lurt å teste den før du sender den. Gjør det via denne linken.
Trenger du hjelp med din digitale markedsføring? Kontakt oss! Har du ennå ikke en Rule konto og ønsker å komme i gang med digital kommunikasjon? Kom i gang med Rule , helt gratis i ubegrenset tid.