Vi har gjort en oppdatering i filterfunksjonen som fører til flere muligheter for deg som bruker til å dykke enda dypere ned i dine mottakeres atferd og viste aktivitet. Du vil nå kunne lage dynamiske filtre med en forbedret og forenklet filterfunksjon.
Nye muligheter
Som du vet fra før har det vært mulig å lage filtre basert på medlemsaktivitet som å klikke på en lenke. Det betyr at man har kunnet segmentere ut mottakere som for eksempel har vist mye engasjement i løpet av en valgt tidsperiode og laget målrettede tilbud eller personlig kommunikasjon for spesielt dem. Eller det har vært mulig å segmentere ut mottakere som ikke har vist noe engasjement som verken åpnet eller klikket på utsendelser over lengre tid. Disse har det vært mulig å prøve å bringe til live gjennom bl.a. tilbud som formidles via mobil i SMS kampanjer. Vi har nå laget ytterligere muligheter for å lage filtre basert på de som har mottatt kontra ikke mottatt post, basert på bestemte tidsintervaller.
Du kan nå jobbe enda mer datadrevet og utnytte statistisk innsikt når du bygger filtre. En av Rule hjørnesteiner er datadrevet kommunikasjon og utnyttelse av alle ledetråder som kundene legger igjen. Med vår oppdaterte filterfunksjon kan du gjøre nettopp det og dykke enda dypere inn i kundeatferdsdata.
En raffinert og forenklet filterfunksjon
Vi streber alltid etter å hele tiden forbedre og utvikle plattformen vår, slik at den er så brukervennlig som mulig. Derfor har vi også oppdatert utseendet når du lager regler i «filterbyggeren». Vi ønsker å gi deg en hjelpende hånd, så du finner en artikkel her som beskriver hvordan du nå lager filtre.
Glem tradisjonell markedsføring
Informasjon om kundeadferd har lenge vært en gullgruve for bedrifter, men utfordringen har vært hvordan man samler inn, organiserer og bruker informasjonen på de mest lønnsomme måtene. Ved hjelp av Rule fleksible integrasjonsmuligheter får du verdifull data direkte inn på kontoen og slipper alt manuelt arbeid. Dette resulterer naturligvis i en effektiv tilnærming.
Verdifull kundeinnsikt kan hentes fra for eksempel ordredata, kundeadferd på nettsiden eller i dette tilfellet fra statistikk basert på aktivitet hentet fra utsendelser i Rule .
Hvis du ikke har begynt med segmentering , kan det være lurt å begynne å analysere medlemsaktivitetsstatistikk og deretter dykke dypere inn i kundedataene dine. Ved å bruke de avanserte filteralternativene som er tilgjengelige i Rule , har du verktøyene du trenger for å utvikle din digitale kommunikasjon.
Har du ikke en Rule konto? Kom i gang i dag og begynn reisen mot datadrevet markedsføring .