fbpx

2020 nærmer seg slutten og vi legger mildt sagt et fartsfylt år bak oss. Rule har hatt et begivenhetsrikt år og vi har vokst på alle måter og i ulike retninger. Vi har utvidet Rule vårt, kundebasen vår, partnerrelasjonene våre, og derfor har integrasjonene blitt flere. Det er noe vi mildt sagt er utrolig takknemlige og stolte over.

Før vi tar steget og hopper inn i et nytt år fullt av forventninger og spennende ting, skal vi se tilbake på året som har vært en stund. Dette var Rule 2020.

Slik oppsummerer vi året 2020 på Rule :

Vekst i Rule

Rule har, til tross for et uforutsigbart 2020, fortsatt veksten. Vi fikk flere flotte Rulers, aktive i forskjellige bransjer og vokste med 26 % i antall abonnementer. Vi har også nådd nye høyder sammen med våre lojale kunder.

Vi har utvidet drømmeteamet vårt både i Sverige og i Ukraina, innen kundesuksess, administrasjon av partnerkontoer, produkteierskap, markedsføring og teknologi/utvikling. Noe som er sikkert: Vi hadde ikke vært i nærheten av kvaliteten og stabiliteten vi gir våre kunder, uten menneskene som utgjør Rule !

År i gjennomgang – ditt år med Rule

Vi ønsker selvsagt å gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å holde styr på markedsføringsresultatene sine, og en oppsummering av året med Rule er på sin plass. Siden det ble satt stor pris på i fjor, vil vi sende ut en «Årets tilbakemelding»-mail i begynnelsen av neste år. Der oppsummerer vi året du hadde med Rule og sammenstiller data basert på utsendelsene dine, 2020.

Vær oppmerksom: Hvis du har flere kontoer i Rule – merk at dataene da er basert på hovedkontoen din.

Oppdateringer og forbedringer i plattformen:

Vi oppdaterer og forbedrer ulike områder av plattformen vår fortløpende. Utover menneskene, taler vårt produkt og teknologi for seg selv. Det har vært mye spennende teknologi og produktfremgang i løpet av året:

Journey Builder

  • Årets største prosjekt har utvilsomt vært Journey Builder og nå er det veldig nær en utgivelse! I begynnelsen av neste år planlegger vi å lansere Journey Builders Soft Launch, hvor den nye plattformen vil være tilgjengelig for alle våre kunder. Vi starter med å invitere et begrenset antall kunder til å betateste Journey Builder. Er du interessert i å betateste den neste bølgen av personlig digital markedsføring, før alle andre? Ta så kontakt med vår produktansvarlige.

Kampanjer sendes 300 % raskere nå

  • Vi jobber hele tiden med å optimalisere sendingshastigheten via Rule , slik at kundene dine kan nås med din verdifulle kommunikasjon raskere. I år har vi kunnet optimalisere hastigheten ytterligere og akkurat nå sendes kampanjene 300 % raskere.

Nyhetsfeed/RSS

  • I 2020 lanserte vi Dra og slipp feed. Det er nå mulig å dra og slippe, ikke bare individuelle artikler, men en hel feed, direkte inn i Rule . Du kan enkelt og raskt fylle e-posten med innhold fra for eksempel en produktliste på en e-handelsside, en side med nyhetsartikler eller en hel blogg. På denne måten sparer du tid og kan jobbe enda mer effektivt.

Bot stop for optins

  • Vår siste oppdatering innen Bostop betyr at vi har raffinert algoritmer som kan sortere ut roboter fra folk, ytterligere. Det gjør det enklere for deg som bedriftseier å raskt identifisere dine virkelige kunder og registrere deg. På noen måter bidrar vi til å øke e-postsikkerheten .

Filteroppdateringer

  • Det er nå mulig å kopiere filtre i Rule og dermed jobbe mer smidig og effektivt med segmentering. Hvis du ønsker å lage flere filtre med samme grunnleggende innstillinger og regler, kan du nå gjøre det ved å enkelt kopiere filtre. Du slipper dermed å gjøre om hele filteret og alt som er i det.
  • En annen filteroppdatering som fant sted i 2020 er at du nå kan sekskluder kundene som ikke har data rundt en bestemt verdi. De som «ikke har» for eksempel handlet. Det gir deg muligheten til enkelt å fange disse og rette spesifikk kommunikasjon til dem.

Send digitale gavekort via Rule

  • Gavekort fungerer som et flott konverteringsverktøy og lar dine nåværende kunder introdusere virksomheten din for sine nærmeste. På denne måten kan du utvide kundebasen din, samtidig som du øker inntektene. Les mer om årets julegave – digitale gavekort.

Det neste trinnet for levering

  • Vi vet at våre kunder som sender store mengder post til flere ulike markeder krever kraftige løsninger . Våre siste oppdateringer inkluderer den aller nyeste teknologien for e-postsending og autentisering. Det skaper de absolutt beste forutsetninger for høy leveranseevne takket være både avanserte tekniske løsninger og et dedikert team av eksperter. Les mer om SPF , DKIM og DMARC.

Nye og oppdaterte partnerskap og integrasjoner

2020 har vært et år med fokus på å finne partnere som styrker vårt produkt og kundens opplevelse. Trenden med personlig kommunikasjon fortsetter og vi ønsker å være i forkant og samarbeide med andre partnere som også gjør det. I 2021 ønsker vi å fortsette med det og har flere spennende prosjekter på gang. Vi vil ta ytterligere skritt for å hjelpe kundene våre med personalisering gjennom partnere, med fokus på relevante produktanbefalinger, anmeldelser og lojalitetsprogrammer.

Sitoo

  • Sitoo er et skybasert mobilt POS-system (mPOS) for globale forhandlere. Det er nå mulig, ved hjelp av vår Sitoo-integrasjon, å sette inn kundedata direkte fra de fysiske butikkene og bestille data fra nettbutikkene inn på din Rule konto. Disse dataene legger grunnlaget for avansert segmentering og personlige kundereiser.

Woocommerce oppdatering

  • Woocommerce er WordPress fleksibel e-handelsplattform. Med Woocommerce-pluginen gjør du WordPress-siden din til en e-handelsside ved hjelp av bare noen få klikk. Vår siste WooRule- oppdatering gir deg nå full frihet og slik at du kan administrere hvilke data som sendes fra Woocommerce-butikken din til Rule kontoen din.

Magento

  • Vår sterke integrasjon med Magento , Adobes kraftige e-handelsplattform for raskt voksende virksomheter, fortsetter å utvikle seg. I løpet av året har vi oppdatert integrasjonen til E-com systemet Magento

Bex oppdatering

  • Gjennom integrasjonen med BeX og Rule maksimerer du kraften til begge plattformene og drar full nytte av fordelene med omnikanalmarkedsføring og kundeklubbbygging. Den siste oppdateringen angående integrasjonen gjør at de som har koblingen Bex- Rule nå kan starte med kundeklubb og medlemspoeng inne i Rule .

Infobaleen

  • Gjennom vår jevne integrasjon mellom Rule og Infobaleen kan du som kunde på den mest kostnadseffektive måten, utnytte data til sitt fulle potensiale ved å bruke to spesialistsystemer. Hvis du er interessert i å gjøre mer dyptgående kunde- og produktanalyser, er det mulig å gjøre det med Rule og Infobaleens sømløse integrasjon.

Triggerbee

  • Vår komplette og utrolig fleksible integrasjon med Triggerbee muliggjør effektive forsendelser av handlekurv også via dem . Med handlekurvpost kan du fange opp kundenes glemte handlekurver og dermed øke konvertering og salg på et øyeblikk.

DialogTrail

  • Vi har nettopp inngått et veldig spennende samarbeid med DialogTrail. De gir merker muligheten til å nå ut til kundene sine i Messenger. Vi er for tiden i oppstartsfasen av denne kule integrasjonen og tester hvordan prosessen skal forløpe på den jevneste måten.

Hei Retail

  • HelloRetail er en av våre nyeste integrasjoner og tidlig i 2021 vil vi fortelle deg mer om denne spennende integrasjonen. Med produktene deres kan du skape en unik og personlig kundeopplevelse for alle nettbutikker gjennom intelligent AI-basert programvare for adferdsgjenkjenning. Gjennom integrasjonen mellom Rule og HelloRetail kan du sende kundespesifikk produktanbefalinger via Rule , til kundene dine.

Har du en idé eller et tips om et selskap vi bør samarbeide med? Send en e-post til partner@rule.se , så vil vi se nærmere på det.

Utfordringer vi møtte og minner vi tar med oss ​​fra 2020

Utfordringer i løpet av året:

Pandemien, usikkerheten og økonomisk tilbakeholdenhet har tvunget mange til å tenke og handle annerledes enn planlagt, men vi har gjort det motsatte av å holde igjen og vente. Vi har omgruppert og digitalisert vår måte å handle på, slik at hver kunde, hvert medlem, hver mottaker fortsatt skal få sin kommunikasjon levert på en trygg, sikker og høykvalitets måte, f.eks. Våre kunder har kommunisert mer under disse tøffe omstendighetene, og mange har klart å vokse sin virksomhet selv i disse utfordrende tider.

Gode ​​minner fra året:

Vi har møttes oftere og veldig engasjerte, selv om det har måttet foregå digitalt. Ettersom Rule allerede jobber på flere forskjellige lokasjoner (Stockholm, Åre, Kharkiv), har vi holdt relasjonene sterke og dette har resultert i mange fremskritt internt og mot markedet. Mange av Rules kunder har jobbet i flere kanaler enn tidligere, for eksempel SMS , som har gitt en forbedret kundeopplevelse og forretningsnytte. Noe vi er veldig glade for å kunne runde av året med, er at vi har kunnet gi en julegave til et veldig godt formål på tampen av året, hvor våre kunder stemte på Operasjon Smil for å få gaven.

Stikkord 2021

Til slutt vil vi si at vi er utrolig takknemlige for at våre kunder og partnere fortsetter å bruke Rule og er så forpliktet til plattformen. Vi ser frem til et fartsfylt og innholdsrikt 2021 sammen med deg. Når det er sagt, runder vi av med noen veiledende ord for 2021 fra vår administrerende direktør og grunnlegger:

«Vi må tenke ikke-lineært. Produktet vårt er for hele verden, og målet vårt er å komme dit.»

-Sam Jahanfar, administrerende direktør/grunnlegger Rule

Har du ennå ikke en Rule konto og ønsker å komme i gang med datadrevet markedsføring ? Kom i gang med Rule i dag, helt gratis i ubegrenset tid. .

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
rule 2024

Rule Dette er 2024

Når vi ser tilbake på året, kan vi med stolthet si at 2024 har vært et år preget av fremgang, innovasjon og uforglemmelige øyeblikk. Bli ...
Read More
jul med rule

Markedsføringstips til jul

Julen er en spesiell og viktig høytid for både bedrifter og forbrukere, over hele verden. En av de mest positive aspektene ved høytiden er at ...
Read More

Det er ikke for sent å bestille stoppord til Black Friday

Hvordan kan du øke trafikken og salget enda mer under Black Friday? Svaret er, med SMS! SMS Vi er glade for at så mange ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .