Rule fornyet
Spennende ting skjer på Rule ! I løpet av det siste året har vi blant annet hatt fokus på å utforme en mer rettferdig og tydelig merkevareprofil for Rule . For oss har det vært krystallklart hva vi som selskap står for, Rules merkevare-DNA, som gjennomsyrer alle beslutningene vi har tatt og vil fortsette å ta:
- Utfordrende: Utfordre og veilede mot å kommunisere enda smartere, for et bedre resultat.
- Nyttig: Hovedfokuset på å alltid formidle en følelse av varme og hjelpsomhet, hvert trinn på veien.
- Effektivitet: Tidseffektivitet er viktig for våre kunder – derfor utfordrer vi hvordan de kan øke den og jobber alltid for å ligge et skritt foran med teknologi.
- Moro!: Rule ville ikke vært Rule uten latter og energi. Vi tror på hardt arbeid og dedikasjon, men også på å ha det gøy underveis.
Og løftene som grunnla og fortsetter å grunnlegge Rule :
- Vi sørger for at det viktige budskapet ditt når frem, uansett hvem du ønsker å nå i verden.
- Vi etterlater ingen, på Rule er alle velkommen. Uavhengig av kommunikasjonsbehov, digital modenhet og ekstravagante ( kanskje noen ganger også sprø! ) forespørsler om tekniske løsninger.
- Rule skal alltid være det smarteste valget, både med tanke på teknologien i vår plattform og prisbildet vi tilbyr markedet. Innovasjon preger alt vi gjør og vi verdsetter utfordrende digitale tradisjoner – og å levere avanserte løsninger med et enkelt prisbilde.
Vi har merket et behov fra markedet for å tydeligere fremheve og bedre reflektere Rules kjerne-DNA i merkevareprofilen. I vår fortsatte reise som en raskt voksende SaaS-oppskalering er det derfor et nødvendig skritt for oss å fornye den.
Vi oppsummerer det med tre viktige V
Hvorfor en rebranding?
Ettersom plattformen, de digitale egenskapene og de avanserte funksjonene vi bygger vokser og utvikler seg, synes vi det er viktig å ha en merkevareprofil som bedre gjenspeiler selskapets sanne identitet. Med den nye grafiske profilen og nettsiden ønsker vi å formidle den fargerike, dynamiske, smarte, varme og moderne kulturen som kjennetegner bedriften.
Etter hvert som vi vokser i det internasjonale markedet, er det nødvendig for oss å også tilpasse profileringen og språket vårt mer deretter. Vi ønsker å fremheve diversifiseringen av kundebasen vår, de ulike behovene vi betjener og den raske endringen som skjer over hele verden, noe som hjelper oss å utvikle vårt produkt og vår organisasjon.
Hva betyr vår nye merkevarebygging
At Rule har styrket merkevareprofilen gjør at markedet, våre kunder og brukere, vil bli møtt av ny nettside, visuelle justeringer i appen og i andre fora. Vi implementerer en mer levende fargepalett og et sterkere visuelt uttrykk til merkevaren vår, som bedre representerer hvem vi er – Karismatiske individer som jobber hardt for å veilede våre kunder mot vekst og som alltid gir en hjelpende hånd. Dette er vår nye merkevarebygging ikke betyr at vi mister det personlige elementet som grunnla Rule , tjenesten og forståelsen vi har for våre herskere. Med en klarere refleksjon av hvem vi er og den innovative teknologien vår plattform gir, håper vi å formidle pålitelighet og at endring er en god ting!
Hva skjer nå fremover?
Vi forventer fortsatt endringer i verden og i det digitale landskapet. Dette skal vi møte ved å fortsette å tilpasse, lytte til og møte markedets behov på best mulig måte – dog med en sterkere merkevareprofil.
Med et utvidet team av herskere bak produktet og utvidede funksjoner i plattformen (Planlagt lanseres allerede i vår!): For at du skal kunne levere enda smartere og mer effektiv digital kommunikasjon, ser vi frem til å møte fremtiden sammen med deg .