Hello Retail og Rule
Gjennom en interaksjon mellom e-handelsbutikken din, Rule og Hello Retail, kan du utnytte verdifulle data som atferd, bestillinger og engasjement. Dataene lar deg tilpasse kommunikasjonen din og sende interessebaserte meldinger til kunden til rett tid, via e-post og SMS . Få nøkkelkundeinnsikt via Hello Retail og send personlige produktanbefalinger via Rule . Tilpass produktinnhold på stedet og i kundenes innboks.
Om Hello Retail
Hello Retail tilbyr en smidig alt-i-ett-løsning for e-handlere, som forbedrer handleopplevelsen for kundene gjennom personlige produktanbefalinger. De jobber med hyperpersonalisert innhold på stedet og analyser av kundeadferd, for å kunne servere dem mer relevant innhold. Ved hjelp av en intelligent AI-basert programvare får du ubegrensede muligheter til å skape en unik og personlig kundeopplevelse.
Utnytt kundedata samlet inn fra e-handelssiden og skreddersy din digitale kommunikasjon. Ved å skape en interaksjon mellom din e-handelsplattform, Rule og Hello Retails avanserte teknologi, kan kundedata som nylige kjøp, hvilke produktkategorier kunden har vist interesse for og engasjementsdata sendes til din Rule konto. Ved å bruke viktig kundedata og verdifull kundeinnsikt kan du segmentere og tilpasse tilbud og produktopplevelser.
- Gjennom vår avanserte teknologi kan du ta personlig kommunikasjon ett skritt videre og hypertilpasse meldingene dine.
- Vinn tilbake kundens interesse gjennom strategisk Win Back- kommunikasjon i form av personlige produktopplevelser
Når du integrerer Hello Retail med Rule , kan du:
Få nye abonnenter og kundeklubbmedlemmer
Utvid kundeklubben og bygg lojalitet
Send « tilbake på lager «-varsler
Send SMS kommunikasjon til kundene dine
Strategisk vinn tilbake kommunikasjon
Hypertilpass meldingene dine