Wetail og Rule integrasjon
Når du integrerer Rule med Wetail, sendes automatisk innsamlede kundedata som ordrehistorikk og atferdsdata til Rule kontoen din. Dette betyr at du enkelt kan samle alle relevante kundedata i en og samme plattform. Ved hjelp av disse kundedataene kan du da segmentere medlemmene dine i Rule og dermed personliggjøre din digitale markedsføring og kommunikasjon. Dette vil igjen gi økt tillit, flere konverteringer og mer digital virksomhet.
Hva er Wetail? Wetail tilbyr en abonnementstjeneste for å hjelpe sine kunder med å videreutvikle sin e-handel. Tanken er at det ikke skal spille noen rolle om du har erfaring innen webdesign eller om du er nybegynner, du skal kunne bygge din e-handel ved hjelp av en dra og slipp-funksjon hos Wetail, helt etter dine ønsker og behov. Alt du lager i Wetail er automatisk responsivt for både nettbrett og mobiltelefoner.
Dra nytte av integrasjonen mellom Wetail og Rule og optimer din digitale kommunikasjon. Gjennom en interaksjon mellom Wetail og Rule sendes ordredata som nylige kjøp, hvilke produktkategorier kunden har vist interesse for og annen ordrerelatert data til din Rule konto. Du har da muligheten til å maksimere kraften i kundedataene dine og tilpasse kundeopplevelsen med merkevaren din, samtidig som du øker konverteringene.
- Lag automatisert kommunikasjon med vårt Marketing Automation- verktøy som utløses av data fra Wetail.
- Gjennom vår integrasjon mellom Rule og Wetail kan du samle inn verdifull data om aktivitet, engasjement og kundeadferd.
Når du integrerer Wetail med Rule kan du:
- Utvid kundeklubben og bygg kundelojalitet
- Følg opp en forlatt handlekurv
- Send digitale kvitteringer og transaksjons-e-poster
- Send tilbake lagervarsler
- Kombiner e-post og SMS kommunikasjon
- Vinn tilbake kundens interesse med vinn tilbake e-post
- Lag avansert kommunikasjon ved hjelp av hyper personalisering