Bosbec og Rule integrasjon
Med vår Rule og Bosbec-integrasjon kan du få mer dyptgående kundeinnsikt og dermed tilpasse kundereisene dine lengre. Bosbec er en skalerbar og enkel plattform hvor du kan sette opp triggere som trigger i henhold til hvordan kundene dine navigerer på nettstedet ditt. I forbindelse med det blir disse dataene deretter presset inn i Rule kontoen din. Med de verdifulle dataene kan du finne ut viktig innsikt om hvordan kundene dine oppfører seg og hva de er interessert i på nettstedet ditt. Så kan du begynne segmenter kundene dine i Rule og lever unikt tilpasset innhold til kundene dine.
Bosbec gir deg verktøyene for å kunne bygge dine egne løsninger og arbeidsflyter for å forenkle arbeidet ditt både i organisasjonen og på nettstedet ditt. Du bygger opp arbeidsflyter som kan være komplekse eller enkle, raske løsninger eller et helhetlig system for en stor organisasjon med flere brukere. Bosbec er bygget for å passe alle typer størrelser på bedrifter, hvor fleksibiliteten er bred for å kunne bygge arbeidsflytene som passer deg.
Med vår Bosbec og Rule integrasjon kan du få datasporene som en kunde oppgir på nettstedet ditt inn i Rule kontoen din helt automatisk. Dette muliggjør sømløs kommunikasjon med dine kunder og prospekter gjennom hele kundereisen. Ved hjelp av kundeinnsikt som du fanger opp på nettstedet ditt og dataene som samles inn i Rule , kan du enkelt personalisere din digitale kommunikasjon, noe som vil føre til langsiktige kunderelasjoner og økt kundelojalitet.
- Lag automatisert kommunikasjon med vårt Marketing Automation- verktøy som utløses av data fra Bosbec-kontoen din.
- Gjennom vår avanserte integrasjon og hyper-personaliseringsfunksjonen vår kan du ta din personlige kommunikasjon til neste nivå.
Når du integrerer Bosbec med Rule , kan du:
Utvid kundeklubben og bygg lojalitet
- Send « tilbake på lager «-varsler
- Send SMS kommunikasjon til kundene dine
- Strategisk vinn tilbake kommunikasjon
- Send digitale kvitteringer og transaksjons-e-poster
- Hypertilpass meldingene dine